Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Is met Custom CSS te doen:
Wiethoofd in "[verzamel] CSS-styles; 'Hoe ziet jouw T.net eruit?'" en het origineel met pics: Twylight in "[verzamel] CSS-styles; 'Hoe ziet jouw T.net eruit?'"
Wiethoofd in "[verzamel] CSS-styles; 'Hoe ziet jouw T.net eruit?'" en het origineel met pics: Twylight in "[verzamel] CSS-styles; 'Hoe ziet jouw T.net eruit?'"
Daarom staat het
toch voor je nickname... Bij mij is die zwart:
[ Voor 26% gewijzigd door CLB op 01-05-2012 13:18 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dit is inderdaad wat ik zoek, ook mooi gedacht aan co-ts-schap. Alleen een beetje jammer dat jij het hebt gemaakt.Wiethoofd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:17:
Is met Custom CSS te doen:
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.