Analytics bezoeken per tijd van de dag over maand

Pagina: 1
Acties:
  • 421 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerKleinePunkt
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

DerKleinePunkt

Es gibt keine kleinen Punkte!

Topicstarter
Nu zit ik me al enige tijd letterlijk "scheel" te zoeken en durf het haast niet te vragen. Maar tot nu toe vind ik geen bevredigingd resultaat op het volgende vraag: bezoeken per tijd van de dag inzien over de gehele maand.

Voorbeeld om 15.00 uur heeft website x gemiddeld 100 bezoeken in de maand maart. Nu kan ik uiteraard nog steeds de oude analytics gebruiken om dit te achterhalen, maar eigenlijk wil ik toch wel eens weten hoe dit in de nieuwe versie uitgevoerd moet worden. Is deze optie verdwenen, moet ik een aangepaste rapportage aanmaken of zie ik het gewoon domweg over het hoofd O-)

Ein kleiner Punkt in einer grossen Welt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:32

André

Analytics dude

Je moet een aangepaste rapportage maken met daarin als dimensie "uur", daarna exporteren naar excel, sorteren op uur en je kunt een grafiek maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerKleinePunkt
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

DerKleinePunkt

Es gibt keine kleinen Punkte!

Topicstarter
Haha, super snelle reactie. Dank u meneer de leraar. Ben in ieder geval wel blij dat ik er niet overheen gekeken heb. Ik vermaak mij er verder wel mee. Dus wat mij betreft mag deze dicht. Nogmaals bedankt Andre!

Ein kleiner Punkt in einer grossen Welt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is een handig dashboard met o.a. deze informatie. Je hoeft alleen maar naar de link te gaan dat genoemd wordt in het artikel en die te copy-pasten in je browser.

*snip*

[ Voor 14% gewijzigd door RobIII op 08-05-2014 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
We zijn er doorgaans niet zo happig op om ouwe koeien uit de sloot te trekken (dit topic in kwestie was al in ruste sinds mei 2012...). Die melding staat er niet voor niets:

Let op! De laatste reactie in deze discussie is meer dan 2 weken oud!

...en al helemaal niet als je dat komt doen om je eigen site te promoten (lees: spam).

[ Voor 67% gewijzigd door RobIII op 08-05-2014 15:39 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.