[XBMCBuntu] Installatie start niet, maar hij boot

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Ik heb de XBMCBuntu Live CD gedownload en met UNetBootin op een USB stick gezet. Na het in mijn HTPC plaatsen (MSI-E45 AMD Fusion mobo) krijg ik mooi het UNetBootin menu. Daar kies ik vervolgens Install on Disk, maar als ik dat gekozen heb begint ie doodleuk met het starten van XBMC Eden en zit ik daarin. Nergens de installatie te vinden die ik zo mooi op de tutorials zie.

Ik snap er echt niks van, want ik zie echt niet in wat ik hier anders zou kunnen doen.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinder83
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-10 09:48
Als het goed is zit op het desktop van de xbmxbuntu live versie een snelkoppeling naar de installatie, daar vanuit kan je xbmcbuntu op je interne schijf installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Dus als ik dan XBMC uitlog en dan naar wil inloggen op de Desktop zou ie daar moeten staan?
Volgens de wiki is de username xbmc en het password leeg en toch kan ik niet inloggen... ik zal verder zoeken.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinder83
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-10 09:48
armageddon_2k1 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:45:
Dus als ik dan XBMC uitlog en dan naar wil inloggen op de Desktop zou ie daar moeten staan?
Volgens de wiki is de username xbmc en het password leeg en toch kan ik niet inloggen... ik zal verder zoeken.
Ja leeg password en inloggen naar XBMCBuntu, dat werkte bij mij tenminste.