Toon posts:

Imac windows installatie problemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Voor mijn stage bedrijf ben ik bezig een windows 7 image te maken voor onze Imac's

Nu probeer ik windows 7 te installeren dmv Bootcamp. Ik heb de schuif juist geformatteerd en een windows partitie aangemaakt. Wanneer ik de installatie wil starten spuugt de mac mijn windows dvd eruit. Ik heb al 2 verschillende installaties geprobeert maar niks wil helpen.

Heeft hier iemand ervaring mee? Of weet iemand hier misschieen nuttige oplossing?

Alvast bedankt.

Jan-Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Brand even een nieuwe DVD, wordt niet voor niets uitgeworpen.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-10 17:41

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Je hebt
2 verschillende installaties geprobeert maar niks wil helpen
Wat heb je precies geprobeerd? Welke versies van Windows, en zijn het retail CD/DVD versies, of zelf gebrande versies? Werken deze DVDs in andere machines wel? Werken andere DVDs wel in je Mac?

Je hebt de schijf juist geformatteerd, zo stel je. Hoe dan?

Verder vind ik dit topic zowel qua inzet als qua achtergrond op het randje. GoT is geen helpdesk, en al zeker niet voor stage/school opdrachten. Ik laat je topic vooralsnog open, maar ik hou het topic wel in de gaten.

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om Windows 7 32/64bits alle versies op 1 dvd installatie. Beide hebben hetzelfde. Ik heb inderdaad beide dvd's in mijn eigen laptop geprobeerd waar deze wel correct werken!

De schijf heb ik zoals in de handleiding is beschreven uitgevoerd. Dit is ook goed verlopen.

Wanneer ik dan de installatie wil starten met bootcamp. Denkt de mac even na en spuugt de installatie dvd er uit. wanneer hij vervolgens verteld dat er geen installatie dvd meer inzit..

Wat ik nog wel even zal proberen of andere dvd's. een film oid wel correct werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:15:
Het gaat om Windows 7 32/64bits alle versies op 1 dvd installatie. Beide hebben hetzelfde. Ik heb inderdaad beide dvd's in mijn eigen laptop geprobeerd waar deze wel correct werken!

De schijf heb ik zoals in de handleiding is beschreven uitgevoerd. Dit is ook goed verlopen.

Wanneer ik dan de installatie wil starten met bootcamp. Denkt de mac even na en spuugt de installatie dvd er uit. wanneer hij vervolgens verteld dat er geen installatie dvd meer inzit..

Wat ik nog wel even zal proberen of andere dvd's. een film oid wel correct werkt.
Hoe heb je een image gemaakt en hoe probeer je dit te installeren? (bv. met Ghost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-10 17:41

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:15:

Whieee schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:06:
zijn het retail CD/DVD versies, of zelf gebrande versies?

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Probleem opgeslost. Kwestie van geduld, het duurt blijkbaar ontzettend lang voordat deze imac een cd herkent..

Toch bedankt voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-10 20:11
Toch even hierop inpikken. Weet dat Parallels waanzinnig goed samen werkt met de Bootcamp partitie. Moet je echt eens proberen

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Pagina: 1