Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 456903

Topicstarter
Gezien er hier echte geniën op dit forum zitten, hoop ik samen met jullie het probleem van mijn Samsung Nexus S te kunnen oplossen. Sinds enkele dagen start mijn Phone enkel nog in veilige modus (safe mode) op. Ik heb al alles geprobeerd, een reset en fabrieksinstellingen, batterij eruit gehaald en terug opgestart. Ook met inschakelen via volumeknop ingedrukt houden (naar boven) en nadien opnieuw opstarten kom ik telkens in safe mode. Blijkbaar geraakt mijn toestel niet in reboot made of recovery mode. Ik heb wel problemen met de volumeregeling (naar beneden, zachter) die niet werkt, echter ik ging er van uit dat deze bug reeds gefixt was. Indien ik de telefoon afzet en opnieuw opstart met volumeknop en startknop verschijnt "Unlock bootloader?" maar verder kan ik niet, kan niet ja of nen antwoorden. Zit dus nog steeds in "safe mode" en kan geen enkele app gebruiken! Iemand enig idee hoe dit op te lossen? 8)7

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Welke ROM gaat het hier om? Gewoon stock of een custom rom?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hoe of waar vindt ik dat , Stock of Custome ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Laat ik het zo stellen: Heb je er ooit een custom versie van Android op gezet of geprobeerd erop te zetten?

Edit: Of heb je aparte dingen ermee geprobeerd zoals Rooten?

[ Voor 34% gewijzigd door D4NG3R op 01-05-2012 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb zelf nooit iets geïnstalleerd.

Neen ook niet rooten

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 456903 op 01-05-2012 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Aangezien je telefoon nog niet eens voorbij de bootloader komt zou ik niet moeilijk gaan doen en gewoon garantie aanvragen. Als je er echt niks aparts mee hebt gedaan valt dit (Als het goed is) gewoon onder garantie.

Je kennis van Android lijkt mij niet dusdanig groot dat je je telefoon ermee gaat redden :/

(Teminste je wist niet wat ik bedoelde met een Custom of Stock rom, en dit is toch redelijke basiskennis als je je telefoon echt wilt customizen etc :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nou dat wordt moeilijk, heb hem vorig jaar november in Abu Dhabi gekocht op doorreis, denk niet dat ik daar nog kom, dat wordt dus een nieuwe kopen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Neem anders even contact op met Samsung? Als het probleem al niet door jouw te verhelpen is kunnen hun je IIG wijzen op hoe en wat rondom je garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat ga ik zeker doen, alvast bedankt voor de moeite !! _/-\o_
Pagina: 1