Toon posts:

Divx met DC10+ op beeldscherm ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oke, misschien een domme vraag omdat het zo simpel is (ongetwijfeld). Ik heb dus net een dc10 gekocht en het editen gaat echt perfect. Van video naar comp en terug naar video. Nu lijkt het me logisch, zo niet weet ik zeker, dat het ook mogelijk is om met de dc10 dus divx-tjes te kijken op de tv. Vraag is alleen... hoe?

met studio dc10 kan je dus geen divx-jes laden dus afspelen is helemaal uit den bose. Weet er iemand een programma waarmee ik dus divx via de output van de dc10 kan afspelen?

Verwijderd

Helaas

Ik denk nie dat het kan. Heb ik ook al naar gezocht.

Verwijderd

Topicstarter
Niet? :'( darn. Op zich toch raar, of zie ik dat verkeerd? miroAvi gaat perfect. Hmm, hoe dus divx naar miroAvi om te zetten..?

Ulead studio etc schijnt ook met de dc10 te werken. daar maybe een oplossing in?

• Zuig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-03 20:30

Zuig

Fuck man dat Zuigt !

De out poort van de miro kaarten kan alleen door de miro software worden aangestuurd. Dus je zou hem dan op je pc moeten converteren naar miro-avi formaat, vervolgens improteren in de studio dv(+) software, renderen en dan zou je hem kunnen afspelen op je tv. Maar aangezien je hier inclusief renderen denk ik zo'n dag mee bezig bent neem ik niet aan dat je dat wil !

Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...