Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Dountoun
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-11 11:37
Beste tweakers,

Mijn broertje heeft sinds een maand de HTC ONE V. 2 Week geleden is de One v op RMA gestuurd wegens het totaal nergens meer op reageren. Zelfs geen licht bij het opladen, niet aan gaan, geen beeld gewoon helemaal niks meer.

Maar nu is het mobieltje een week terug van RMA (hij heeft een nieuwe gekregen) en nu alweer hetzelfde probleem.

Is dit probleem bekent of zijn er meer mensen met dit probleem?

Mv, DT

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:06

SeatRider

Hips don't lie

Al was dit bekend, en had iedereen dat probleem, hoe helpt dat je broertje?

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10 17:15

Remcom00

hij is gek

Heb je de nieuwste software/firmware erop?

hoidoei

• Dountoun
@SeatRider
Het helpt niet, maar aangezien het hier al 2 keer is gebeurt...

@Remcom00
Voor de RMA was er nog geen update. Na de RMA kwam er een update binnen, normaal geïnstalleerd, niks aan de hand. Paar dagen later dood :$

Kan het probleem ontstaan door de lader te gebruiken van een andere mobiel zoals de Samsung Galaxy Ace?

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:06

SeatRider

Hips don't lie

Dountoun schreef op maandag 30 april 2012 @ 19:44:
Kan het probleem ontstaan door de lader te gebruiken van een andere mobiel zoals de Samsung Galaxy Ace?
Ja, waarom niet. Ik heb een Nokia micro sub ladertje hier, die doet het *niet* op een Desire, en op mijn Nexus S wel, maar dan doet mijn touchscreen het niet als ie ingeplugd is.

Al eens geprobeerd met de originele ladert?

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Dountoun
Het mobieltje heeft altijd normaal opgeladen. Ook met de orginele lader. Maar eenmaal dood heeft geen enkele lader nut. Het lampje dat aangeeft dat het oplaad gaat zelfs niet aan.

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-10 22:32

pathfinder2k

is hier...

Toeval bestaat gewoon. Opbellen en laten opsturen dus.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:14

D4NG3R

kiwi

:)

Omdat alle mobieltjes zich tegenwoordig aan de (Micro) USB standaard moeten houden. Daarom niet.

Edit: Even om iets aan te geven hierbij: 4.9 - 5.1V over een standaard Micro-USB kabel dus. Echter prutsen sommige fabrikanten met hun adapters waardoor ze net buiten deze standaarden vallen.

[ Voor 29% gewijzigd door D4NG3R op 01-05-2012 03:04 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Pagina: 1