Toon posts:

Ligt het nou aan mij of is Project IGI......

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
fokkin verslavend??? Ben nu bij het level waarbij je in het begin een rus moet 'knifen' zodat je zijn snipergun kan pakken!!!! Ik het RA2, CounterStrike en Hitman ff aan de kant gegooid. Dit spel roeleert uitermate!!!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ik vondt het een waardeloos spel, maargoed .. zal wel komen omdat ik teveel fps speel :)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Leuk om te spelen, niet meer dan dat. Zitten teveel blunders in wat mij betreft (welke idioot staat er nu met zijn rug naar een helikopter toe waar een mannetje met een knife in zit ;))?

edit:
Baldurs Gate II, DAT is pas verslavend :)

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Spel is redelijk verslavend, ik ben nu bij level 10 (trein grecrashed).
Alleen op mijn compi word het beeld een beetje erg gestreept door videokaart maar voor de rest is het een vet mooi spel.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Vond IGI persoonlijk nogal saai, leuk om eens te spelen, maar geen klassieker...

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Ik vind het spel ZWAAR vet!
:)

Verwijderd

Spel zit goed in elkaar, het is alleen jammer dat de AI zo slecht is van het spel |:(
Was dat beter geweest dan was het een top spel geweest.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op zondag 25 maart 2001 19:10 schreef Elect het volgende:
ik vondt het een waardeloos spel,
Kom op mensen... let een beetje op de spelling.. ja ik weet het iedereen maakt vauten maar 'vond' met 'dt' :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Ik gevonden het ook een leuk spel voor eventjes, maar de AI kan soms best onbegrijpelijk zijn.

Verwijderd

Op maandag 26 maart 2001 09:36 schreef Dutcho het volgende:
Ik gevonden het ook een leuk spel voor eventjes, maar de AI kan soms best onbegrijpelijk zijn.
:o

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Leuk tussendoortje.....
Pagina: 1