fokkin verslavend??? Ben nu bij het level waarbij je in het begin een rus moet 'knifen' zodat je zijn snipergun kan pakken!!!! Ik het RA2, CounterStrike en Hitman ff aan de kant gegooid. Dit spel roeleert uitermate!!!
Leuk om te spelen, niet meer dan dat. Zitten teveel blunders in wat mij betreft (welke idioot staat er nu met zijn rug naar een helikopter toe waar een mannetje met een knife in zit
)?
edit:
Baldurs Gate II, DAT is pas verslavend
Baldurs Gate II, DAT is pas verslavend
Spel is redelijk verslavend, ik ben nu bij level 10 (trein grecrashed).
Alleen op mijn compi word het beeld een beetje erg gestreept door videokaart maar voor de rest is het een vet mooi spel.
Alleen op mijn compi word het beeld een beetje erg gestreept door videokaart maar voor de rest is het een vet mooi spel.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Vond IGI persoonlijk nogal saai, leuk om eens te spelen, maar geen klassieker...
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
Spel zit goed in elkaar, het is alleen jammer dat de AI zo slecht is van het spel 
Was dat beter geweest dan was het een top spel geweest.
Was dat beter geweest dan was het een top spel geweest.
Kom op mensen... let een beetje op de spelling.. ja ik weet het iedereen maakt vauten maar 'vond' met 'dt'Op zondag 25 maart 2001 19:10 schreef Elect het volgende:
ik vondt het een waardeloos spel,
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
Ik gevonden het ook een leuk spel voor eventjes, maar de AI kan soms best onbegrijpelijk zijn.
Verwijderd
Op maandag 26 maart 2001 09:36 schreef Dutcho het volgende:
Ik gevonden het ook een leuk spel voor eventjes, maar de AI kan soms best onbegrijpelijk zijn.
Pagina: 1