wordpress blog importeren html website

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanvanvuuren
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-08 18:35
Ik ben bezig om een html website te bouwen met dreamweaver, nu wil ik graag een website waarin een blog geïntegreerd zit. Is dit mogelijk met wordpress of eventuele andere blogs en hoe moet ik die gegevens dan importeren. Het moet heel simpel zijn, er moeten wat foto`s bijkunnen en het moet via een iphone op de site gezet kunnen worden.
Alvast bedankt en ik hoop op snelle reacties.

Daan van Vuuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Je kan de HTML die je maakt prima omzetten naar een WordPress template. Dan heb je aan WordPress eigenlijk genoeg.

Maar daar heb je wel wat kennis voor nodig van zowel WordPress als HTML. Als je designed zonder HTML te tikken, gaat dat wel lastig worden denk ik.

Het ligt dus eigenlijk aan je eigen kennis af je het kan of niet. Maar een design omzetten naar een WordPress template is opzich niet zo moeilijk. Daar zou je misschien eventueel wel wat hulp voor kunnen inhuren, als je het niet zelf kan.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Van dreamweaver naar wordpress kun je idd. een template maken en van wordpress naar dreamweaver (custom site) dan zul je naast html ook een serverside taal moeten leren. Had je verder al iets geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanvanvuuren
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-08 18:35
Ik zat zelf te denken om de gegevens van wordpress naar de site te kopieren. Het probleem is dat deze site als vervanging is van een oudere site en daar staan ook emailadressen gehost dus er kan moeilijk van host gewisseld worden. Ik had daarvoor wel al een paar html scrips gevonden. Ik vraag me ook wel af of wordpress een goede blogsite is. De site is voor mijn vader en voor hem moet alles zo simpel mogelijk, via een iphone, dus alleen wat tekst en plaatjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

In dat geval kan je veel beter bij WordPress blijven. Die biedt immers al het toevoegen van content aan. Een HTML-site dus gewoon niet. Daar moet je alles bij elkaar gaan zoeken, terwijl WordPress (met een aantal plug-ins) dat gewoon op z'n sloffen doet. Alles werkt gestroomlijnder, en hangt niet met houtje-touwtje aan elkaar waar jij naartoe wilt.

Ik denk dat je een oplossing aan het zoeken bent voor een probleem wat is helemaal niet is.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik denk vooral dat de TS niet de aangewezen persoon is om dit te doen gezien de gestelde vragen. Iets meer verdiepen kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-07 12:04

Kajel

Development in Style

TS: Als je vader een site wil die dynamisch is, en ook nog eens bij te houden is met een iPhone, vereist dat een hoop meer kennis dan jij hebt, en wij jou willen en kunnen geven in een forumtopic. Adviseer je vader gewoon iemand hiervoor in te huren die erin thuis is. Je gaat toch ook niet zelf een koe slachten in plaats van je vlees gewoon bij de slager te halen?
Pagina: 1