Hallo allemaal,
Ik heb net een nieuwe computer gekocht en hier een verse installatie van Windows 7 Professional opgezet. Alles verliep vlekkeloos, tot op bepaalde hoogte.
Als ik wil browsen in Firefox of Chrome, dan bevriest Windows regelmatig. Dit gebeurd voornamelijk als ik een website intyp bovenaan, of als ik een website bezoek met auto-aanvullen zoals Google en YouTube. Zodra er zo'n suggestie verschijnt (meestal meerdere) bevriest Windows gelijk. Ik kan dus niet normaal intypen of de boel loopt vast.
In de Windows logs kan ik geen fouten vinden behalve de volgende:
Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Ik heb net een nieuwe computer gekocht en hier een verse installatie van Windows 7 Professional opgezet. Alles verliep vlekkeloos, tot op bepaalde hoogte.
Als ik wil browsen in Firefox of Chrome, dan bevriest Windows regelmatig. Dit gebeurd voornamelijk als ik een website intyp bovenaan, of als ik een website bezoek met auto-aanvullen zoals Google en YouTube. Zodra er zo'n suggestie verschijnt (meestal meerdere) bevriest Windows gelijk. Ik kan dus niet normaal intypen of de boel loopt vast.
In de Windows logs kan ik geen fouten vinden behalve de volgende:
- De vorige afsluiting van het systeem om 22:57:31 op 29-4-2012 is onverwacht gebeurd.
- Het systeem is opnieuw opgestart zonder eerst correct te worden afgesloten. Deze fout is mogelijk veroorzaakt doordat het systeem niet meer reageert of is vastgelopen of doordat de stroom is uitgevallen.
Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?