Hallo,
Bij een klant van mij draait een windows MCE omgeving, te weten een Windows vista machine. Bij de klant zit Caiway en deze wordt naar binnen gelurkt via AnySee E30 Combo plus. Met tv kijken zelf zijn er totaal geen problemen. Maar je raad het al, de gids is spontaan leeg. Nu kan ik dvblink tv source er op zetten.
Bij de specs staat echter
Windows 7 (32 and 64 bit) for the local MediaCenter integration.
Het enige wat ik wil is de EPG vanuit de stream halen.
Een andere pc aan laten staan is bij deze klant geen optie.
Iemand een idee hoe dit het makkelijkste op te lossen is, of kan ik tv source gewoon gebruiken?
Dezelfe vraag heb ik ook op de groeneknop geplaatst, maar de communitie is niet zo actief als hier.
wat heb ik al geprobeerd
De epg directory verwijderd.
De drivers an de anysee geupdated.
Alles opnieuw ingesteld in mce
Daarnaast dacht ik dat het aan de tijd lag, maar deze staat echt goed.
Bij een klant van mij draait een windows MCE omgeving, te weten een Windows vista machine. Bij de klant zit Caiway en deze wordt naar binnen gelurkt via AnySee E30 Combo plus. Met tv kijken zelf zijn er totaal geen problemen. Maar je raad het al, de gids is spontaan leeg. Nu kan ik dvblink tv source er op zetten.
Bij de specs staat echter
Windows 7 (32 and 64 bit) for the local MediaCenter integration.
Het enige wat ik wil is de EPG vanuit de stream halen.
Een andere pc aan laten staan is bij deze klant geen optie.
Iemand een idee hoe dit het makkelijkste op te lossen is, of kan ik tv source gewoon gebruiken?
Dezelfe vraag heb ik ook op de groeneknop geplaatst, maar de communitie is niet zo actief als hier.
wat heb ik al geprobeerd
De epg directory verwijderd.
De drivers an de anysee geupdated.
Alles opnieuw ingesteld in mce
Daarnaast dacht ik dat het aan de tijd lag, maar deze staat echt goed.