Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Zo te zien wilt het bord opstarten via de rom van de netwerkkaart. Dit is een optie wat wel meer moederborden hebben . Zoek in de bios eens naar de bootopties en stel als first device cdrom, dan hdd dan usb en dan pci-rom in.
ik zou t er zo eens weer bijpakken, ik zou t gaan proberen, thnx
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
zo, hier was ik dus nog niet op gekomen, maar dit werkte wel...
nou, bedankt
nu heb ik melding NTLDR Ontbreekt, maar er staat ook een brakke windows op, dus herinstallatie vind ik nodig
nou, bedankt
nu heb ik melding NTLDR Ontbreekt, maar er staat ook een brakke windows op, dus herinstallatie vind ik nodig
Dat bordje is een Asus CUR-DLS, daar zit een SCSI controller op geintegreerd van LSI, en die geeft dus deze melding als er geen SCSI apparaten aan de controller hangen.
Overigens is de IDE-controller van dat bord hopeloos, heeft veel bugs met DMA-afhandeling, grote kans dat je schijven lekker traag in PIO-mode draaien (maargoed, dat boeit jou toch niet als je met een P3 werkt
).
Overigens is de IDE-controller van dat bord hopeloos, heeft veel bugs met DMA-afhandeling, grote kans dat je schijven lekker traag in PIO-mode draaien (maargoed, dat boeit jou toch niet als je met een P3 werkt
Pagina: 1