MSI K7T Pro 2 BIOS Flash probleempje.

Pagina: 1
Acties:

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09-2025
Nou niet met zijn allen lachen en denken dat ik mijn BIOS kwijt ben want dat is juist het probleem hij flasht niet.
Ik heb de nieuwe BIOS van MSI gedownload (v2.5)en geprobeert te flashen. Mar hij wil niet. Als ik het normale commando geef voor deze flash: AWFL789 W6330VM5.250 begint de flash procedure. Er wordt eerst gevraagd of je je BIOS wilt saven. Ik antwoord nee.
Daarna wordt gevraagd of ik echt wil programeren. Ik antwoord: Ja.
Daarna komt die dbalk in het zicht waarmee je normaal kunt zien wat er gebeurt. Maar nu gebeurt er niks. Alleeen een knipperende cursor rechts onderin. Met daaronder de mededeling om maar niet de computer te resetten of uit te zetten.
Ik kreeg dus genoeg na ongeveer 5 minuten en heb mijn computer gereset. En ja hoor nog steeds de oude BIOS (v2.4) en geen ,zoals de meeste van jullie zullen hebben gedacht, zwart scherm.
Wat is er fout. Is dit soms een bekent probleem met deze flash. Of is er iets anders fout.
Wie oh wie weet raad?????????
JEV

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:10
moet je eens de awdflash van de ABIT site plukken. Ik had hetzelfde probleem met mijn K7T-turbo, en toen ik die util gebruikte was er niks aan de hand......

Verwijderd

quote van de site van msi:

Added more ratio function

wat betekent dit, het is idd off-topic maar ik ben wel nieuwschierig!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:38
Geloof dat de K7TTurbo modellen tot 15X gaan, maar verder denk ik dus dat je nu ook mogelijkheid hebt om een duron 700 op 5x100 te draaien (normaal zie je bij een duron 700 alleen maar 7x en hoger)

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09-2025
Op zondag 25 maart 2001 19:06 schreef tineau het volgende:
quote van de site van msi:

Added more ratio function

wat betekent dit, het is idd off-topic maar ik ben wel nieuwschierig!
Als je bij de Duitse MSI site kijkt zie je dat dit te maken heeft met de multiplier.

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes