kleding importeeren uit een anderland

Pagina: 1
Acties:
  • 421 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinnas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-01-2023
Hallo tweakers..
Ik zoek zoo goedkoop merkkleding uit een anderland
Zo als adidas, nike, enz
Weten jullie een paar sites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Goedkope merkkleding.. Dat is alijd lachuh als er bij de douane ook nog eens de heffingen er bij komen, en ook over de verzendkosten. Dan ben je wellicht zelfs nog duurder uit dan het Gewoon in Nederland kopen.

Maar zoals een moderator je ook al gemeld heeft: Ga eens kijken op Google. Kijk dan ook eens op de site van de douane, over importheffing + btw + invoerkosten, en noem maar op.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:17
Wat wil je? Fake of echt?
Als je het eerste wilt kan je bij ebay kijken en dan vooral focussen op China, alles is dan fake. Wil je echte kleding daar betaal je vaak nog voor, wel is het zo dat de prijs van 'overstock' of oninteressante items lager is. Daarbij heb je meer sites als asos, yoox, zalando etc. Reken er maar op dat het soms niet veel scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je mag maximaal 3 namaak artikelen invoeren als je met het vliegtuig Nederland binnen komt. Als het geen namaak is dan kun je tot € 430 belasting vrij invoeren en dat geld voor ik dacht alle product groepen.

Maar dat is wanneer je zelf in dat land bent, als je online besteld dan kan je buiten Europa tot € 22 belasting vrij invoeren, daar boven moet je dus belasting betalen.

Binnen Europa hoef je geen belasting te betalen aan de douane. En voor goedkope merkkleding moet je gewoon bij uitverkopen zijn en outlets.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2012 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sontax
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Nou een chinees namaak t-shirt van nike of puma heb je toch wel onder de 22 euro ?
Dus iemand die TS antwoord kan geven op zijn vraag ? Ik ben namelijk ook wel benieuwd naar het antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

sontax schreef op zondag 29 april 2012 @ 17:42:
Nou een chinees namaak t-shirt van nike of puma heb je toch wel onder de 22 euro ?
Dus iemand die TS antwoord kan geven op zijn vraag ? Ik ben namelijk ook wel benieuwd naar het antwoord
Ik weet niet of dat nou de bedoelig is ;).

Late we hem even aanpassen:
sontax schreef op zondag 29 april 2012 @ 17:42:
Nou een chinees namaak cd van microsoft office of photoshop heb je toch wel onder de 50 euro ?
Dat zou heel snel een slotje worden ;).

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:16
Zoals mijn collega zojuist al zei:
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:56:
Hoi kevinnas,

welkom op GoT. De bedoeling op GoT is wel dat je zelf onderzoek doet en pas vragen stelt als je er zelf niet meer uitkomt. Vooralsnog kan ik je aanraden om gewoon even via google te zoeken [...]
Dit topic gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.