Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ScorpionWoman
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Hallo Allen,
Ik heb al 2 jaar een SE Satio die gebrandmerkt is met Vodafone.
En ik wil dit er heel graag af hebben omdat ik er zeer weinig mee kan.
Kan heel weinig apps erop zetten omdat de Vodafone brand dit blokeerd.
Nu ben ik al aardig wat sites tegen gekomen waarin het word uitgelegd en wat ook gratis is.
Nu ben ik niet echt dom en ben behoorlijk vaak met computers etc. bezig... maar loop nu telkens vast op een bepaald gedeelte.

Ik heb gekeken op deze site http://www.livesony.com/f...-u1i-debranding-free-402/
en het punt waar ik op vast loop is: 6
Wat word hier nu precies mee bedoeld want ik kan er eigenlijk niks mee.
Niet renamen en ook geen copy/paste uitvoeren.

Is er hier iemand die dit ook bij zijn SE Satio heeft toegepast en zo ja wil je dit mij dan AUB uitleggen wat te doen?
Please.....!!!!
Want word er nu echt gek van want er zijn heel wat mensen die het op deze manier hebben gedaan en het ook voor elkaar hebben gekregen...maar ik krijg het echt niet voor elkaar. :(

Verwijderd

ScorpionWoman schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:31:
Ik heb gekeken op deze site http://www.livesony.com/f...-u1i-debranding-free-402/
en het punt waar ik op vast loop is: 6
Wat word hier nu precies mee bedoeld want ik kan er eigenlijk niks mee.
Niet renamen en ook geen copy/paste uitvoeren.
Ik heb deze telefoon niet, maar ik zal even meedenken met jouw probleem. Okay volgens die stappenplan moet je dit doen.

Als je dit Satio debranding.zip bestand uitgepakt hebt in stap 4, zit er meerdere custom firmware updates in bijvoorbeeld jij neemt de NL update, ik noem deze voor het gemak Satio-NL-update, maar deze heeft natuurlijk een andere file naam (ik zie alleen niet in de screenshots of dit bestand ook een extensie heeft, dus ws heeft die dat niet), maar goed vervolgens moet je in deze map C:\Program Files\Sony Ericsson\Update Service\db\13740270\blob_fs een bestand opzoeken wat een grootte heeft van 370 bytes, in de screenshot heet die File_enwatgetalletjes ik noem het voor het gemak nu File_370. Het is wel verstandig een backup van dit bestand te maken voor het geval dit niet het juiste bestand is wat je dalijk gaat vervangen.

Nu moet je File_370 bestand selecteren en de hele bestandsnaam kopieren (rechtermuisklik op rename/hernoemen dan wordt hele naam geselecteerd, daarna rechtermuisklik copy/kopieren), ga nu terug naar het bestand Satio-NL-update en hernoem deze filenaam naar File_370. Je hebt dus nu 2 bestanden met naam File_370. Laatste stap is File_370 (die oorspronkelijk Satio-NL-update heet) kopieren naar C:\Program Files\Sony Ericsson\Update Service\db\13740270\blob_fs
Aangezien er al 1 bestand bestaat met exact dezelfde naam zal windows vragen of je die wilt vervangen, dit doe je dus.

Als dit gelukt is ga je naar stap 7.

• ScorpionWoman
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Hoi,
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om het mij zo goed mogelijk uit te leggen.
Maar ik heb het dus gedaan zoals je hebt gezegd en Helaas hij is nog steeds gebrandmerkt met Vodafone.
Heb nu echt geen idee meer hoe en wat.
Ik heb nog wel een site waarbij je moet betalen en men zegt dat dit wel moet werken.

http://helloox2.com/?page=signed

Misschien dat ik dit dan maar moet proberen.
Wat denk jij ervan?