Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Mede tweakers.

Ik ben op zoek voor een verlenging van mijn abo. Momenteel heb ik de Xperia X10i met custom rom erop.

Ik ben op zoek naar een telefoon van de laatste generatie of van de komende generatie.

Mijn eisen:
uitschuifbaar QWERTY toetsenbord: Waarom? Ik vind een vast toetsenbord fijner werken dan on-screen.
Min dualcore 1ghz
minimaal 786 Mb ram
Minimaal 4gb storage evt uitbreidbaar
minimaal 4 inch
het liefst onderdeel van een Abbo anders budget van 300 a 400e.
Het liefst geen import maar mag wel

Voor abbo:
Goedkoop in de EU internetten
en +- 1000MB met 200minuten

Als er iemand is die raad weet:D

• PeterThePirate
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-08-2024
Ik zou zeggen, ga zoeken op de sites van providers. Daar kan je alles vinden wat je vraagt

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2012 @ 14:35:
Mede tweakers.
Mijn eisen:
uitschuifbaar QWERTY toetsenbord: Waarom? Ik vind een vast toetsenbord fijner werken dan on-screen.
Min dualcore 1ghz
minimaal 786 Mb ram
Minimaal 4gb storage evt uitbreidbaar
minimaal 4 inch
het liefst onderdeel van een Abbo anders budget van 300 a 400e.
Het liefst geen import maar mag wel
@eenenzestig: De iPhone 4S voldoet niet aan de eisen, heb je de startpost wel gelezen, of post je die link naar studentmobiel gewoon automatisch in elk topic, waarin een abo gezocht wordt ?

Verwijderd

Marly schreef op maandag 30 april 2012 @ 17:30:
[...]

@eenenzestig: De iPhone 4S voldoet niet aan de eisen, heb je de startpost wel gelezen, of post je die link naar studentmobiel gewoon automatisch in elk topic, waarin een abo gezocht wordt ?
een telefoon van een gangbaar merk (samsung, htc, sony, lg, apple) die voldoet aan alle eisen die hij of zij stelt bestaat sowieso niet. dit is een van de oplossingen die in ieder geval voor 80% voldoet.

al zou ik dat ¨automatisch in elk topic posten¨, wat niet waar is, dan nog verplicht ik niemand tot een aankoop en voeg ik enkel een optie toe bij alles wat er geadviseerd wordt, er wordt immers om advies gevraagd..

wat is jouw toegevoegde waarde bijvoorbeeld in deze topic?

oww ik snap het al, jij bent een smartphone fabrikant die toestellen op maat kan maken en leveren....