Toon posts:

Asus a9550 geinstaleerd krijgen op Gigabyte 7vm400 am -rz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeiedag mensen ik heb laatst een asus a9550/td/128m/a op de kop weten te tikken voor zo'n 7'50 eurie's en ik heb em geinstalleerd in mijn gigabyte 7vm400 am -rz die is uitgerust met een Sempron 2800+ en twee gig aan ramgeheugen, het systeem werkt en ik heb beeld dus dat zit wel goed maar ik kan de drivers niet instaleren.

Tijdens installatie van de drivers zegt het install programma dat i een nfo bestand mist en daardoor niet kan installeren en het programma zegt dat ik eerst maar een standaard VGA controller moet instaleren.

een standaard Vga controller kan ik niet instaleren want ik kan dan anders dan kiezen uit ATI kaarten en zie geen standaard vga controller in het windows control panel en verder daarin.

Het is voor mij wel een tijd dat ik nog met XP werk ( ben hier endaar wat vergeten ) dus het kan best dat ik wat over het hoofd zie , een vreemd iets is ook dat ik twee video controllers zie maar dat kan wel kloppen want mijn moederbord heeft ook een VGA kaart onboard.

exusemoi voor de muur aan tekst ( ik probeer eerst zelf nog wat, maar ik hoop dat iemand anders ook wat weet!!)

Alvast bedankt