Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag mijn sensation Xe op S-off krijgen, zodat ik een compleet gerootte sensation xe heb. Een andere rom gaan gebruiken, echter weet nog niet precies welke ( zijn die ook gewoon in het NL te krijgen of heeft dat hier niets mee te maken ?)

Nu weet ik dat dat te doen is door junobear ( ik spel het fout ) te gebruiken.

Wat mij nog niet duidelijk is :

Wat is de volgorde van werken?
eerst htc-dev en dan junobear of moet je htcdev helemaal niet gebruiken?

Wie kan mij stapsgewijs vertellen wat de volgorde is. EN uitleggen wanneer ik een rom op de sd kaart moet zetten net als wanneer ik bepaalde programma's op de sd kaart of telefoon moet zetten. Er wordt nl vaak gesproken over een boot.img en rom .......maar weet het verschil niet en kom er ook niet uit eerlijk gezegd.

bv :
1 htc-dev
2 junobear
3 ?
4?

Ik hoop op een heldere uitleg dan in het engels, al snap ik de wire trick etc dan wel , echter de volgorde en welke boot cq rom en andere programma's wat en wanneer je dat moet gebruiken is verwarrend .

Reden : ik wil graag apps gebruiken die root acces nodig hebben , bovendien vind ik het aangezicht van andere dan stock roms mooier. Bovendien heb ik na mijn OTS update naar 4.03 een hoop irritatie puntjes zoals het regelmatig laden van de homepage , apps die zomaar stoppen etc ..........ook na fabriek reset.
Mijn vriendin heeft een "gewone " sensation en die is na OTA 4.03 helemaal van het pad af , nagenoeg bij elke keer de hometoets aan te raken dan laad ie alles weer opniew of start ie helemaal opnieuw op ( wit scherm htc).

Wie o wie kan mij weer blij maken met een goed werkende htc ??

Verwijderd

Heb je dit topic op XDA al eens bekeken?

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de link. inderdaad duidelijke taal ,helaas heb ik hboot 1.27 .
Snap nog steeds niet de RUU., bedoelen ze hiermee de stockrom. Mee?

• GBB1
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-05-2024
Ik zou ook graag mijn Sensation S-OFF krijgen. En heb net als jij een HBOOT 1.27 die niet eenvoudig te omzeilen is. En om nu met een draadje te gaan prutsen vind ik eerlijk gezegd wat ... klunzig. Is het bij jou al gelukt ondertussen?

Verwijderd

ik zit ook met een probleem.

dingen die ik al heb gedaan.

HTCDEV unlocked...
zit ook op 1.27 Hboot
ik heb er clockworkmod recovery v5.8.0.9 opstaan
dan heb ik iets van update-superSU-v1.04.Zip op mijn sd kaartje gezet en dit laten instaleren..
maar nu blijft hij hangen op het HTC logo :(

als er iemand mij zou willen helpen :) dank u ! ! !

ps: ik had toch gehoopt dat het allemaal duidelijker zou zijn.. ik lees overal andere dingen. en volgordes. dat ik er onozel van begin te worden.
hoop dat iemand hier mij de juiste informatie kan bezorgen :)

groetjes