iPhone 4s blijft rebooten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-09 10:25
Goedenavond,

Ik heb sinds het begin van de aanschaf van mijn 4s al problemen. (nog geen 30 dagen oud)
Vaak crashte de telefoon zo uit het niets en gaf hij aan dat er geen simkaart in zat(dat laatste is verholpen dmv een nieuwe simkaart)
Alleen gister ochtend zou ik op mijn telefoon kijken en viel deze weer spontaan uit, alleen deze keer starte de telefoon telkens opnieuw op en kwam niet verder dan het Apple logo! Ben naar huis gegaan en de telefoon aangesloten mijn computer, daarna een herstel gedaan via iTunes. iTunes herkend de iPhone wel maar aangezien de telefoon zichzelf telkens opnieuw opstart kan iTunes het herstel-proces niet voltooien... Dus zit nu opgescheept met een iPhone waar het iTunes logo op staat. Heb al een hard reset gedaan en in DFU modus geprobeerd maar de telefoon blijft opnieuw opstarten!

Heb al heel veel opgezocht op het internet maar kan gewoon niks vinden! Bijna op alle forums zeggen ze dat je een reset moet uitvoeren of in DFU modus moet zetten, geen van beiden werkt bij mij! Vrijwel alles gaat trouwens ook over jailbreaks, wat bij mij niet van toepassing is.

Zou fijn zijn als jullie een oplossing zouden hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-10 11:33
Als je hem nog geen 30 dagen hebt zou ik toch als eerste overwegen om er mee terug te gaan naar de winkel waar je hem vandaan hebt.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitProcessor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-09 23:03
Als ik van jou was zou ik dat toestel gewoon terugbrengen naar de winkel. Als het in Nederland werkt zoals in België dan krijg je na een dikke week gewoon een splinternieuw toestel in de plaats.

Doe vooral geen 'rare' dingen waardoor je mogelijk je garantie zou kunnen kwijtgeraken ;w

"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-09 10:25
Dan zal ik dat maar even moeten proberen! Het liefst los ik het natuurlijk zelf op! :p