Toon posts:

Website voor samenwerking netwerk settings/veranderingen/...

Pagina: 1
Acties:
  • 598 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik ben op zoek naar een website / ... waarin ik verschillende info en config's kan opslaan van klanten om dit te delen met collega's en met de klant (restricted).

Ik zou graag klanten kunnen aanmaken met hun bijhorende config's.

Lees config's als
- een lijst van software, met hun productsleutel, geldigheid en geïnstalleerde computer.
- een lijst met hardware zoals switches, router,.. met IP's, logins/pass, comment, file attachments voor config backup
- een lijst voor server met logins/pass; ip's, config notities,...
een diagram van een switch met port koppeling naar desbetreffende server/hardware/patchpannel zou ook handig zijn ;-)

Heeft iemand een idee?
(ps; liefst open source of gratis, 't mag ook nooit iets kosten hé)

• magic_nl
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-02 15:23

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

Tis die laatste zin. M'n eerste reactie is nl. Topdesk

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:24
spreadsheet in google docs ?

Verwijderd

Topicstarter
zoek iets véél ruimer dan spreadsheet

zag ooit iets van een "collega" gemaakt in sharepoint, bevatte lijsten voor software en router,... maar daar stopte het

• PerfectPC
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-02 11:46
sharepoint <> "gratis" ;) (tenzij je naar alfresco gaat)
kan je iets met een wiki of is dat nog te beknopt?

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:55
Wat heb je zelf al gezocht en gevonden en waarom denk je dat zo'n pakket wel of niet aan je eisen voldoet? We zijn hier geen helpdesk die alles voor je uitzoek, eigen inzet is wel een vereiste.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-02 10:19

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

kfaessen schreef op zondag 29 april 2012 @ 01:39:
Wat heb je zelf al gezocht en gevonden en waarom denk je dat zo'n pakket wel of niet aan je eisen voldoet? We zijn hier geen helpdesk die alles voor je uitzoek, eigen inzet is wel een vereiste.
Als hij een helpesk zou hebben zou hij dat hier niet vragen! D'oh oh oh.

Gratis gaat je (bijna) niet lukken voor een assetregistratiesysteem. of je moet er geld voor neerleggen, of zelf er een bouwen. :X

[ Voor 3% gewijzigd door kKaltUu op 29-04-2012 01:48 ]

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Verwijderd

Eender welk CMS (desnoods met een aantal plugins) kan dit. Indien het gratis moet zijn, neem eens een kijkje op OpenSource CMS.

Happy testing, we wacht op je feedback ;)

• moppentappers
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-02 23:52
GLPI komt denk ik het dichtste bij wat je zoekt.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-02 15:50

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Welkom op GoT :)

Helaas moet ik melden dat je topic niet voldoet aan de eisen die we stellen aan topics hier op GoT.
Professional Networking & Servers is niet bedoeld voor het vragen naar software. Maar juist voor de problemen met de implementatie ervan. Verder mis ik wat je zelf al gevonden of geprobeerd hebt, en waarom het niet voldeed.

Al met al mis ik dus een behoorlijke portie eigen inzet. (Die laat je in ieder geval niet zien) En bovendien is dit gewoon geen topic voor PNS (of GoT for that matter)

Lees voor je verder gaat nog eens de: Het algemeen beleid en dan vooral het stukje: Het algemeen beleid #quickstart

Succes :)

[ Voor 32% gewijzigd door Equator op 01-05-2012 08:16 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.