Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josaus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-09 19:05
Hallo mensen,
Laatst kocht mijn vriend Halo: Combat Evolved Anniversary en ik vroeg me af wat het verschil is tussen het Anniversary Map Pack-ding voor Halo Reach en tussen Halo CEA. Het viel mij op dat Halo CEA een geheel andere game is, maar toch dezelfde beschrijving heeft als het uitbreidingspakket voor Halo Reach. Reach en Combat Evolved zijn 2 andere spellen, maar het lijkt er (volgens mij) toch op dat het hetzelfde is. Is er nog een verschil tussen beiden behalve de prijs? Misschien is het antwoord overduidelijk, maar alsnog ben ik verward xD

Groeten, Kees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 09:25

D4NG3R

kiwi

:)

Anniversary is een remake van Halo 1 met nieuwe graphics en nieuwe audio.

De mappack voor Reach is letterlijk de maps van Halo 1 in reach.

Maaruhm, waarom kon je dit niet vragen in het reach topic?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josaus
Reach topic? Oke sorry voor deze spam dan xD Ik denk dat ik beter map pack kan kopen omdat het goedkoper is. Jammer is dat ik dan geen extra spel heb ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De remake is best wel tof. Als je de eerste Halo fantastisch vond of niet gespeeld hebt en Halo in SP of co-op gaaf vindt raad ik hem aan. Bij de Anniversary edition zit de mappack er in. Je speelt daarop een beperkte versie van Reach waar alleen de CE maps erbij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josaus
De aparte versie klonk wel aantrekkelijk maar het prijsverschil van ongeveer 15 euro voor het uitbreidingspakket en 25 euro voor de aparte game maakt het wat minder :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 16:15
Josaus schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 22:47:
De aparte versie klonk wel aantrekkelijk maar het prijsverschil van ongeveer 15 euro voor het uitbreidingspakket en 25 euro voor de aparte game maakt het wat minder :3
Hier voor 19 euro, verschil valt dus wel mee. Daarnaast is de CEA het dubbel en dwars waard! :)

Edit: nu zelfs maar 16,45 tijdens de mega ags Monday...

[ Voor 18% gewijzigd door MochiGohan op 29-04-2012 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josaus
Oke dankje :D Beetje late reactie maarja :$ Ik ga hem kopen zodra ik zin heb in een nieuwe halo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Halo 1 vroeger via Xboxconnect online spelen _O_

Was één van de weinige Nederlanders die toen al online speelde met de Xbox, Hang 'em High, Blood Gulch, en Battle-creek. Damn the memories :)
Pagina: 1