Toon posts:

Trippel set-up, 1 scherm andere kleur

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een trippel setup met 3 x Iiyama ProLite E2409HDS-B1
Hiervan heb ik er 2 deze week gekocht en 1 had mijn neefje al ong 5 maanden, en die heb ik geruild zodat ik 3 dezelfde heb. nu werkt mijn trippel setup, maar het scherm van mijn neefje, vertoont duidelijk kleur verschil. Ik heb ook nog even mijn eigen scherm eraan gehad ( een LG weet niet welk type) en die had ook die kleur verschil.

Heeft iemand enig idee hoe dit kleur verschil komt? Ik heb de kabels al verwisseld maar geen verschil.
scherm 1 zit aangesloten via DVI
scherm 2 zit aangesloten via DVI-display poort stekker
scherm 3 zit aangesloten op een 3-d club DVI naar display poort adapter ( actief)

Verwijderd

Instellingen in het menu van het beeldscherm staan anders?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ze alle 3 gereset en ook gecontroleerd maar alles staat precies het zelfde

Afbeeldingslocatie: http://img842.imageshack.us/img842/8550/fotoxc.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2012 20:53 ]

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Verwissel is de kabels naar schermen toe, kijken of het aan kabel ligt, want waarschijnlijk is het gewoon de converter. Ik heb 3 schermen op sli gtx 560 aangesloten. Alle 3 op de dvi van mijn kaart, maar 2 worden overgezet naar hdmi en 1 naar vga en die heeft andere kleur.

Verwijderd

Jij hebt analoog hij heeft alles digitaal aangesloten dus daar ligt het sowieso niet aan.
Kan zijn dat er gewoon door de fabrikant van paneel is gewisseld in de tussentijd, maar kan ook zijn dat de software in de monitor wat veranderd is en dat de kleuren dus wat anders zijn. Ik zou dus als eerste proberen om de kleuren gelijk te krijgen door menu opties te veranderen.