Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454325

Topicstarter
Heb sinds 3 weken de Tab 465 in gebruik en hij bevalt goed.
Via het Google Play script ook de market werkende gekregen. Downloaden van betaalde apps lukt inderdaad alleen via internet.

Vandaag wilde ik de tablet via Factory Reset terugzetten naar de fabrieksinstellingen maar kwam er achter dat de knoppencombinate (18 sec menu en power button ingedrukt houden) uit de gebruiksaanwijzing niet meer werkt.

Komt dat door het draaien van het Google Play script?
Heeft iemand daar een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObAt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-06 08:09

ObAt

Loading...

En gaat dat ook niet via het normale menu?

Mijn dagelijkse spamdosis is te lezen op http://twitter.com/#!/ObAtG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtcls
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-11-2022
Heb hem ook 3 weken en ben heel tevreden. Heb alleen problemen met wifi. Als ik meer dan 4 meter van de router ben heb ik al geen verbinding meer. Zijn er meer mensen met dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11-2024

electrom

Sapiens ars vivendi

Anoniem: 454325 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 19:47:
Vandaag wilde ik de tablet via Factory Reset terugzetten naar de fabrieksinstellingen maar kwam er achter dat de knoppencombinate (18 sec menu en power button ingedrukt houden) uit de gebruiksaanwijzing niet meer werkt.
En lukt het ook niet via de instellingen?

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11-2024

electrom

Sapiens ars vivendi

wtcls schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:43:
Heb hem ook 3 weken en ben heel tevreden. Heb alleen problemen met wifi. Als ik meer dan 4 meter van de router ben heb ik al geen verbinding meer. Zijn er meer mensen met dit probleem ?
Dit hoort hier toch niet thuis. Start een nieuwe vraag of meldt het hier

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter