Sony EX55 met antennekabel vindt geen Ned1HD

Pagina: 1
Acties:
  • 307 views

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Wat doe ik fout? Ik moet voordat ik de Ci+ module erin doe Ned1HD kunnen ontvangen. Ik ontvang echter alleen maar analoge zenders.

Tv is net bezorgd en Saturn is net dicht. Wellicht kan iemand me verder helpen.

Tv: Sony Bravia KDL-26EX550

[ Voor 6% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 28-04-2012 18:48 ]

God morks in wysterious ways.

• Wirehub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:52

Wirehub

Blaat

Nee, je gaat volgens mij geen zenders op Digitaal ontvangen zonder CI+ module erin.

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro

• ArtPhil-Flower
Ok. Als ik de module er in doe zou hij een autenticatie moeten starten. Dit doe hij niet, ik krijg een zwart scherm 'geen onderdeelinformatie'. Af en toe heb ik heel even het autenticatie menu gezien, maar na een halve seconde kreeg ik weer het zwarte scherm.

• Wirehub

Wirehub

Blaat

ArtPhil-Flower schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 18:37:
Ok. Als ik de module er in doe zou hij een autenticatie moeten starten. Dit doe hij niet, ik krijg een zwart scherm 'geen onderdeelinformatie'. Af en toe heb ik heel even het autenticatie menu gezien, maar na een halve seconde kreeg ik weer het zwarte scherm.
Volgens de specs zou ie kabel DVB-C / en DVB-T kunnen , welke Module heb ? Neotion of Smit ?

Daarbij moet je i.i.g in het menu de module moeten zien , check dat eerst.
Daarna even kijken of de smart kaart goed zit (in CI+ menu moet je de kaart kunnen zien , indien niet dan zit ie verkeerd om)

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro

• ArtPhil-Flower
Neotion en ik kan hem zien in het menu. Ik heb nog niet zoveel met de smartcard gedaan aangezien de module volgens de handleiding eerst een authenticatie moet ondergaan.

Als ik de smartcard erin heb dan staat er bij informatie: 'onbekende smartcard'.

[ Voor 24% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 28-04-2012 19:21 ]

• Wirehub

Wirehub

Blaat

dat van authenticatie is alleen als de smartcard erin zit ... weet je zeker dat de smartcard goed om zit ?

• ArtPhil-Flower
Ja, maar de smartcard heb ik nog niet geactiveerd. Volgens de handleiding moet ik eerst de authenticatie van de module doen, en dan pas met de smartcard in de weer.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 20:22

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Het niet echt duidelijk wat je nu wel of niet gedaan hebt. Dat heeft te maken met de manier waarop je het een en ander beschrijft. Een topicstart van maar enkele regels helpt daar natuurlijk niet bij.

Ik wil je vragen opnieuw te beginnen met een nette en uitgebreide topcistart volgens de Quickstart uit Het algemeen beleid . Geef daarin stap voor stap aan wat je al wel/niet hebt gedaan en wat het resultaat was.

Mijn advies alvast: haal de module uit de tv. Reset `m naar fabriekswaarden. Uitzetten. Stekker uit stopcontact. CI module volledig in de tv stoppen (je voelt een klik/stop) en weer aanzetten.

Succes!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.