Chrome functie probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-01 21:49
Tweakers,

Sinds afgelopen week heb ik problemen met Google Chrome. Na een crash van de browser worden onder andere links niet meer automatisch aangevuld, geschiedenis niet meer onthouden en soms werkt de invoerbalk totaal niet.

De MacBook Pro heeft recentelijk nog een clean install gehad (met de meest recente versie van OS X Lion), de nieuwste versie van Chrome was hierdoor al aanwezig. Na het ontdekken van het probleem eerst een reboot gedaan, maar dat haalde niets uit. Vervolgens naar updates gezocht, welke er niet waren. Daarna met AppZapper Chrome verwijderd en alle daarbij horende bestanden, via Safari een nieuwe .dmg gedownload en geinstalleerd. Helaas heeft ook dat niets uitgehaald :/

Tevens krijg ik elke keer als ik Chrome start de volgende melding:
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/30clu7c.png

Nu dacht ik daardoor dat het verplicht was geworden om in te loggen bij Google (zoals laatst meerder malen in het nieuws is geweest), maar dat was het helaas ook niet.

Ben al aan het Googlen geweest maar daar kon ik zo snel niets bruikbaars vinden, ook hier op het forum kwam ik het probleem zo snel niet tegen.

Is er iemand die dit probleem ook gehad heeft? En weet iemand hoe dit op te lossen is? :)

My middle finger salutes you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoteldebotel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-10 10:50
Het is ook altijd zo fijn met die Nederlandse foutmeldingen dat ze bijna niet te vinden zijn met Google..

Wellicht dat de Engelse foutmelding meer resultaten oplevert in Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-01 21:49
Hoteldebotel schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 18:37:
Het is ook altijd zo fijn met die Nederlandse foutmeldingen dat ze bijna niet te vinden zijn met Google..

Wellicht dat de Engelse foutmelding meer resultaten oplevert in Google.
In het engels had ik al gezocht :P , kwam uit op bepaalde folders die vervangen moesten maar die niet bleken te bestaan.

Inmiddels nog een keer App Zapper gebruikt, nogmaals Chrome gedownload (welke 3x zo groot was als de vorige download, beiden vanaf de google site zelf :o ). Daarin een nieuwe gebruiker toe kunnen voegen en de oude kunnen verwijderen, nu werkt alles weer :)

Topic kan op slot.

My middle finger salutes you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekbezoer
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-11-2024
Dit heeft volgens mij te maken met het feit dat je profiel hebt uit een oudere versie van Chrome. Ik draai zelf 3 verschillende versies van Chrome op één machine, en als ik niet oplet komen de profielen soms door elkaar en krijg ik een vergelijkbare foutmelding.