Hallo allemaal,
Na lang uitstellen begin in nu voor het eerst aan een smartphone.
Helaas, zoals velen zie ik echt door de bomen het bos niet meer, ik heb inmiddels al dagen gezocht, maar ik kan nog niet een definitieve keuze geven. Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.
Gezien het mijn eerste smartphone heb sta ik open voor alle keuzes/OS systemen en heb ik geen voorkeur voor een bepaald merk.
Toestelprijs: Rond de €350
Merk: Maakt niet uit
+ (waar ik het toestel voor ga gebruiken)
Customizen (mits de drempel niet te hoog is)
Gamen, tot zover mogelijk
Snel internetten
Lang meegaan, dus ,tot zover mogelijk, upgradebaar.
+- (wel gebruiken, maar minder belangrijk)
Het maken van foto's en video's. Ik wil het wel doen, maar heeft geen prioriteit.
Accu is belangrijk, maar heeft ook geen prioriteit.
- (don't care)
Super hoge camera- videoresolutie/geavanceerde foto/videobewerking.
Hopelijk is dit genoeg informatie. Mocht ik nog ergens een toelichting moeten geven, laat het me weten.
Mvg,
Pain E.
Na lang uitstellen begin in nu voor het eerst aan een smartphone.
Helaas, zoals velen zie ik echt door de bomen het bos niet meer, ik heb inmiddels al dagen gezocht, maar ik kan nog niet een definitieve keuze geven. Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.
Gezien het mijn eerste smartphone heb sta ik open voor alle keuzes/OS systemen en heb ik geen voorkeur voor een bepaald merk.
Toestelprijs: Rond de €350
Merk: Maakt niet uit
+ (waar ik het toestel voor ga gebruiken)
Customizen (mits de drempel niet te hoog is)
Gamen, tot zover mogelijk
Snel internetten
Lang meegaan, dus ,tot zover mogelijk, upgradebaar.
+- (wel gebruiken, maar minder belangrijk)
Het maken van foto's en video's. Ik wil het wel doen, maar heeft geen prioriteit.
Accu is belangrijk, maar heeft ook geen prioriteit.
- (don't care)
Super hoge camera- videoresolutie/geavanceerde foto/videobewerking.
Hopelijk is dit genoeg informatie. Mocht ik nog ergens een toelichting moeten geven, laat het me weten.
Mvg,
Pain E.