Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Sennheiser PX 200-IIi Stereo Headset gekocht voor mijn Sony Xperia S met Android.
Hij werkt alleen als ik em aansluit met de volume omlaag knop ingedrukt.
Netjes in stereo.Alleen de middelste knop van de remote werkt en hij heeft 3 knoppen.

Hoe krijg ik de headset volledig werkend?

PS

Ik heb al heel wat gegoogled maar geen antwoord gevonden.

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:11
Daar heb je een extra accessoire bij nodig, namelijk een iPod, iPhone of iPad.

Er staat duidelijk bij het product dat het (alleen) werkt met een Apple ding, hoe kom je er dan bij dat het ook zal werken met een Android toestel?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 16:45:
Ik heb een Sennheiser PX 200-IIi Stereo Headset gekocht voor mijn Sony Xperia S met Android.
Hij werkt alleen als ik em aansluit met de volume omlaag knop ingedrukt.
Netjes in stereo.Alleen de middelste knop van de remote werkt en hij heeft 3 knoppen.

Hoe krijg ik de headset volledig werkend?

PS

Ik heb al heel wat gegoogled maar geen antwoord gevonden.
Inderdaad, door er een iProduct bij te kopen. Niet geschikt voor Android-apparatuur.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
En sennheiser is geen i-product, maar Sony gebruikt een andere standaard, lees dit maar eens door: http://www.xperiablog.net...t-3-5mm-headset-standard/

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:06
reyals schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:57:
En sennheiser is geen i-product, maar Sony gebruikt een andere standaard, lees dit maar eens door: http://www.xperiablog.net...t-3-5mm-headset-standard/
Lees dan zelf eens wat beter,Sony heeft namelijk juist de standaard overgenomen die ook door Apple gebruikt wordt. Xperia S heeft die standaard al...

Verwijderd

Topicstarter
Alles werkt , behalve de volume up/down knoppen en de mic.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:52

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op maandag 30 april 2012 @ 04:15:
Alles werkt , behalve de volume up/down knoppen en de mic.
En dit gaat ook niet veranderen tenzij jij een Sony- of Apple foon haalt. De meeste android toestellen maken geen gebruik van deze standaard, vandaar dat het hardwarematig ook gewoon niet compatible met elkaar is. Hierdoor werken bepaalde functies dus niet.

[ Voor 27% gewijzigd door D4NG3R op 30-04-2012 04:19 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
D4NG3R schreef op maandag 30 april 2012 @ 04:18:
[...]

En dit gaat ook niet veranderen tenzij jij een Sony- of Apple foon haalt. De meeste android toestellen maken geen gebruik van deze standaard, vandaar dat het hardwarematig ook gewoon niet compatible met elkaar is. Hierdoor werken bepaalde functies dus niet.
ik heb een sony xperia s.

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-10 22:32

pathfinder2k

is hier...

Mail of tweet anders gewoon product support van Sony... die reageren meestal snel.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:25

Mavamaarten

Omdat het kan!

Normaal gezien moet het werken, in android werken die buttons ook gewoon hoor.
In je muziekspeler app staat vaak een optie om headset buttons aan/uit te zetten. Heb je dat al geprobeerd?

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gewoon de standaard muziekspeler en daar zit die optie niet in.

Verwijderd

Topicstarter
zou de headset wel volledig gaan werken met de aankomende Android 4.0 update?

• lethargy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-11 20:16
Nee, de iPhone en iPod Touch hebben wat diepere jack ingangen voor de koptelefoon. Daarom passen deze headsets niet helemaal in gewone jack aansluitingen, de mini jack is net iets te lang.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb em net vergeleken met de originele headset en de plugs zijn helemaal indentiek.

• lethargy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-11 20:16
Maar bij de iphone gaat hij dus iets dieper in de behuizing. Ik heb zelf de Sennheiser MM 70i geprobeerd en daar kreeg ik gelijk de mededeling dat die niet ondersteund werd door mijn sony android phone.
Nu gebruik ik een sony headset voor android en die werkt wel.
Pagina: 1