Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Speakers van computer geven een rare tik bij youtube, etc

Pagina: 1
Acties:

• rinzy12
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-03-2021
Ik heb het probleem als ik bij youtube een video doorspoel dat ik dan zo'n boem geluid hoor uit mijn boxen. Ik weet niet wat het is en heb het zelf al op mijn usb headset geprobeerd en die maakt ook dat boem geluid. Mijn speakers staan op de 3,5 mm uitgang vanaf mijn moederbord en mijn headset gaat via een van de usb poorten op die op mijn moederbord zit aangesloten.

Ik heb geen idee hoe ik dit op kan lossen. Weten jullie dat wel?

Alvast Bedankt!!

Rinzy12

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Dat is gewoon normaal.

• rinzy12
  • Laatst online: 22-03-2021
dit probleem was niet eerder. als ik een video doorspoel maakt hij dit geluid voordat de video uberhaubt laadt. Hij doet de hele tijd boem enzo. ik denk echt wat gebeurd hier?

• AtlAntA
  • Laatst online: 26-11 22:07
rinzy12 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 18:10:
dit probleem was niet eerder. als ik een video doorspoel maakt hij dit geluid voordat de video uberhaubt laadt. Hij doet de hele tijd boem enzo. ik denk echt wat gebeurd hier?
Is het niet een windows geluidje??

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-11 21:43

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb je het met andere geluiden ook, of alleen Youtube? Flash de laatste versie? Heb een tijdje gehad dat 't geluid van Youtube niet geweldig was, na een flash update was 't verholpen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• jackorobot
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-11 19:56
Voor zover ik weet gebeurd dit bijna alleen maar als je naar een tijdstip gaat die nog niet geladen/gebufferd is, als ik binnen en stuk dat al wel geladen spoel hoor ik het nooit.
Waarschijnlijk gewoon een probleempje in de player dus...

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-11 21:43

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als het echt aan de player ligt, kan je altijd proberen om HTML5 te gebruiken. Zet het aan via YouTube - Join the HTML5 Beta en 'join de beta'. Let wel, het gebeurt regelmatig (althans, bij mij iig) dat die instelling weer weg is. Het verschil zie je haast niet, totdat je met de rechtermuisknop op de video klikt.

[ Voor 5% gewijzigd door Hero of Time op 29-04-2012 11:30 ]

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1