Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
Na de vijfde herinstallatie van Kies kreeg ik eindelijk de melding dat ik kan upgraden naar ICS (zat nog op 2.3). Echter was mijn intern geheugen te vol. Ik wilde een map met downloads verplaatsen naar mijn extern geheugen. Ik heb via windows de map geknipt en geplakt naar het extern geheugen. Dit was al vrij snel gedaan, wat best verdacht was aangezien het best een gevulde map was. Nu blijkt dus ook dat map helemaal leeg is. Er staat nu niks op mijn extern geheugen en niks op mijn intern geheugen. Althans het zal best nog op mijn intern geheugen staan, maar ik kan het niet meer vinden. Is er een manier om deze bestanden nog te achterhalen?

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 12:24

IIsnickerII

Docent Software Dev

Als je verder niets gekopieerd hebt staan, kun je proberen het alsnog te kopieren op je computer en daarna weer terug te plaatsen. Maar ik neem aan dat je dat al wel geprobeerd hebt. Zoja, dan ben ik bang dat je bestanden inderdaad verdwenen zijn...

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
Misschien nog terug te halen met recuva, of andere data recovery programma's

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2