Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• hast66
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-11 20:33
Hoi
Ik heb al een paar dagen last van trage browsers.(chrome en IE9)
Als ik in google wat zoekwoorden intyp worden deze soms vertraagd weergegeven. Ook tijdens het typen van deze tekst gaat het typen zelfmeestal wel goed maar de cursorpositieveanderingtoetsen gaan soms traag.
Klik ik op een link dan moet ik een paar sec wachten voor dat de browser reageert.
Soms een paar sec wachten voordat de cursor overgaat naar de pointer.
Soms een paar seconden wachten voordat de scroll functie van mijn touchpad werkt. het scroll icoontje verschijnt wel maar pas na enkele seconde scrollt het beeld echt.

AVG 2012 en malwarebytes anti malware en cc cleaner leveren niets op.
filmpjes zien op youtube gaat normaal, andere prg's werken normaal.
ram gebruik is normaal, cpu gebruik is laag maar met een regelmatig terugkerende piek van 100%
cpu temperatuur is core 0= 59 en core 1 =53°C

kan iemand me hiermee helpen aub

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heb je dit ook met andere browsers zoals Firefox of Opera? Zo ja, probeer eens je videokaartdrivers te updaten.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• hast66
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-11 20:33
Ik heb het probleem gevonden
in veilige mode was dit probleem er niet
met msconfig alle startups afgesloten en een voor een terug opgezet en zo gezien bij welke startup het probleem begon.
en dat was bij d-link shareport dus dat ga ik straks effe reinstallen en hopen dat het dan opgelost is

bedankt