Toon posts:

Videokaart doet niets.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb hier een Asus HD5750 Formula die geen spanning krijgt.
Kaart is werkende uit een systeem gehaald maar nu krijgt ie geen spanning meer.
Meerdere systemen en voedingen geprobeert maar de fan draait zelfs niet.
Is er iets wat ik nog kan checken of doen hiermee.

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-08-2025
Kan je de kaart wel zien in het flash menu (dus als je een bootbare usb neemt met amd's flash programma)
Als hij daar niet zichtbaar is is je kaart zowieso niet meer te reden zowel kan je proberen een nieuwe bios op je kaart te flashen.(heeft voor mij al een keer een 9800gt gefixt)

Verwijderd

Topicstarter
Kaart wordt ook dan niet gezien.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-02 15:09
Ik neem aan dat je de 6-pins pci-e voedingstekker wel hebt aangesloten? Een standaard HD5750 vraagt net een beetje extra prik dan de pci-e lane kan leveren...

Verwijderd

Topicstarter
Neem aan dat ik dat wel zou weten als dit niet zo was geweest, ben niet echt een beginner.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 19:27:
Neem aan dat ik dat wel zou weten als dit niet zo was geweest, ben niet echt een beginner.
Dat is leuk, maar vermeld dit dan even in je TS ;) echte glazen bollen worden niet meer verkocht :'( .

Aangenomen dat alle systemen waarin je hem hebt getest goede voedingen hadden en netjes de PCI-E 6 pin aangesloten heeft. Zou ik gewoon zeggen dat je kaart dood is.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
Heb alles zoals het hoort aangesloten en zelfs met 2 x een nieuwe voeding eraan.
Kaart doet geheel niets, ook niet met de flash tool wordt ie niet gezien.
Denk dat het een kaartje voor de kliko is.

Verwijderd

Topicstarter
Dit topic mag op slot .

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2012 15:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Happy i am now.
De kaart werkt weer nadat er iemand na gekeken heeft en het probleem gevonden had.
Voedingsconnector op de kaart, de 6pins aansluiting, daar was het soldeersel los.
Mijn kennis heeft de connector eraf gehaald en van een andere kaart de 6 pins connector er weer op gesoldeerd, knap onder een vergrootglas.
Alles weer netjes, kaart geplaats, stroom erop, en pc opgestart en jahoor BEELD.
Nu de kaart geinstalleerd en kan gewoon gamen weer, toppie.

Dit Topic mag op slot nu, ben een gelukkig man weer.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2012 15:31 ]

Pagina: 1