Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

device detect grade forceren

Pagina: 1
Acties:

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Topicstarter
Ik probeerde gisten mijn browser grade aan te passen

zie fish in "Topic voor kleine vragen"

Ik ben wanhopig naar die link wezen zoeken, maar ik kon hem niet vinden. nou zie uk de link naast het tery logo alleen als ik de grade heb geforceert. dmv de link die ik bij kleinen vragen heb gebruikt. een beetje kip ei situatie dus (op een desktop)

Ben ik nou zo kippig dat ik het niet kon vinden in de menu's instellingen of is dit echt de enige manier ?

Iperf

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

In feite is die pagina ook niet primair bedoelt om voor desktops een mobiele device grade te forceren; vandaar dat er dus ook geen link naar is in het menu oid.

Intentionally left blank

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Topicstarter
Mja het gaat om een de attablet welke niet echt een desktop is. en die ik dan liefst vertikaal gebruik.
Ik moet zeggen dat den andere grades niet echt beter voor mijns persoon zijn. maar voor iemand anders mischien wel

Ik denk dat het best wel ergens een plekje verdient

Iperf

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dan is de vraag waarom de tablet als desktop device wordt gezien; kortom: welke user-agent zie je op http://tweakers.net/devicedetect ?

Intentionally left blank

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Topicstarter
Het is ook gewoon een windows 7 tablet, je kan dus ook de standaard user agents verwachten als die op een desktop.
Je user-agent string is: Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; Trident/5.0)

[ Voor 27% gewijzigd door Fish op 29-04-2012 00:33 ]

Iperf

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

fish schreef op zondag 29 april 2012 @ 00:32:
Het is ook gewoon een windows 7 tablet, je kan dus ook de standaard user agents verwachten als die op een desktop.
Je user-agent string is: Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; Trident/5.0)
Hmmz, ja, dat is dus inderdaad niet als tablet te herkennen aan de user-agent...

Intentionally left blank

Pagina: 1