Toon posts:

internet "valt uit "

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik heb sinds kort een probleem: als ik bijv aan het internetten ben,gamen enz valt internet er ineens uit
als ik opnieuw opstart doet die het weer

ziggo internet en onboard internet kaart

bvd

voor andere spects vraag ;P

• toxict
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:48
Ik denk dat je eerst een duidelijke en uitgebreide omschrijving van je probleem moet plaatsen.
Zo krijg je zeker een slotje

http://www.pvoutput.org/intraday.jsp?sid=31923

Verwijderd

Topicstarter
.. het lijkt wel als ik internet ga belasten dat die er dan mee stopt ofzo dan krijg ik een geel driehoekje bij dat internet dingetje.
ik heb geprobeert

probleem oplossing (werkt niet )
opnieuw opstarten (werkt maar kan niet de hele dag opnieuw opstarten xD )
router opnieuw aanzetten (werkt ook niet)

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 08:33

MeNTaL_TO

The future is not set

Kan je wel een ander device in je netwerk pingen (of de router)?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Topicstarter
jep,
ik heb nu ook gwn internet maar dat kan zomaar ophouden xD

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2012 11:31 ]

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06:26
Hoe is je pc aangesloten?
Is dit bekabeld of draadloos?
Heb je meerdere pc's in huis, zo ja, ervaren die ook problemen?

Verwijderd

Topicstarter
bekabelt
meerdere pc's
die hebben het probleem niet

• RollieBollie
Heb je al de pc aangesloten op een andere netwerkpoort van het modem/router?
Bijvoorbeeld op 1 die geen problemen geeft met een andere pc.
Heb je de netwerkkabel al vervangen/omgewisseld met een andere pc?

Verwijderd

Topicstarter
al geprobeert maar lukte ook niet :(

• RollieBollie
Dan lijkt het probleem echt in je pc te zitten, heb je nog een losse netwerkkaart die je kan testen?

Verwijderd

Topicstarter
nee laats alles weg gedaan :P

• RollieBollie
Dan wordt het lastig, omdat je nu enkel de onboard kaart nog moet uitsluiten.
Heb je de drivers al verwijderd en opnieuw geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
welke drivers ?

• RollieBollie
Aangezien je problemen hebt met je onboard netwerkkaart, die van de netwerkkaart.

Verwijderd

Die van je printer :X Sorry, maar een klein beetje eigen onderzoek kan geen kwaad. Het enige dat je doet is met 3 woorden reageren op vragen, in plaats van zelf te bedenken welke opties je hebt. Google bijvoorbeeld eens op je netwerkkaart en internetproblemen.

Verwijderd

Topicstarter
Beste XeNeRgY , ik ben zelf ook wel aan het zoekken naar oplossingen en als je een beetje kan lezen heb ik ook al een paar van die dingen erbij gezet en als je aleen een beetje eritant probeert te zijn hou dan gwn je mond dicht pls :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2012 12:27 ]

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-02 18:01
Als je geen internet hebt, kan je dan nog pingen naar andere computers in je netwerk?

Als je geen internet meer hebt, welke lampjes branden er dan op je modem? En hebben de andere dan wel gewoon internet?

Moet je de computer opnieuw opstarten om dan weer internet te krijgen of de router? Heb je een vast ip-adres ingesteld?

Je mag trouwens wel wat vriendelijker zijn Petrusula. XeNeRgY probeert je ook te helpen maar vertelt op een vriendelijke manier wat je niet moet doet, maar wat je WEL moet doen. Daar ben ik het ook mee eens!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 08:14
LOL, zo ga je er wel komen petrusula... Leer ten eerste is fatsoenlijk Nederlands typen en ten tweede een goede topic start maken en ten derde al helemaal niet de mensen die je proberen te helpen af te branden. Denk zo weer een slotje op deze post, net als al je andere posts.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:14

job

Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 12:21:
en als je aleen een beetje eritant probeert te zijn hou dan gwn je B** pls :)
Als je hulp wilt hebben is dit niet de juiste manier.
We zitten hier voor onze lol op het forum. Zoek je iemand die ja en amen zegt, en naar je pijpen danst dan huur je maar iemand in die het probleem voor je oplost.

[ Voor 7% gewijzigd door job op 28-04-2012 12:27 ]

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-01 11:11
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 12:21:
Beste XeNeRgY , ik ben zelf ook wel aan het zoekken naar oplossingen en als je een beetje kan lezen heb ik ook al een paar van die dingen erbij gezet en als je aleen een beetje eritant probeert te zijn hou dan gwn je B** pls :)
Zo, jij bent goed bezig !

Zal er gelijk een TopicReport van maken.
Heel veel succes met het vinden van een oplossing.

Abort, Retry, Quake ???

• RollieBollie
@petrusula, paar tips voor als je een volgende keer hulp nodig hebt:
  • geef aan wat je al hebt gedaan
  • geef relevante informatie over de configuratie
  • jij vraagt om hulp, dus blijf je vriendelijk
Mijn hulp heb je gekregen, maar ik moet nu weg en vind het ook jammer dat je helaas pissed wordt omdat iemand een tip geeft.

• RollieBollie
@petrusula, aangezien we nu 24 uur verder zijn, heb je de drivers al verwijderd en opnieuw geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
jep :) maar lukte ook niet , srry van mijn groote mond XeNeRgY ik was een beetje pissed gisteren

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2012 18:21 ]

• RollieBollie
Dan denk ik dat je beter contact kan opnemen met de leverancier van je moederbord/pc.
Aangezien de andere pc's geen problemen hebben, je de bekabeling hebt aangepast en ook op een andere netwerkpoort het hebt getest, heb je de alle externe apparatuur al uitgesloten.
Nu je de drivers ook hebt vervangen, en helaas geen losse netwerkkaart hebt, kan je weinig anders doen.

Alhoewel, er is nog 1 ding dat je zou kunnen proberen uit te sluiten, dat is je besturing systeem uitsluiten, dit kan je bijvoorbeeld doen met een Linux Live cd als je nu windows gebruikt.
Maar als dat niet lukt of niet het probleem oplost, moet je helaas echt terug naar de leverancier.

Verwijderd

Topicstarter
oh ja ik ben er achter dat de andere comps er ook last van hebben , het hoeft dus niet aan m'n pc te liggen

en over trug gaan naar moeder bord leverancier ....uuuhm :P
maakt niet uit wou tog al een nieuwe kopen binnen kort

• RollieBollie
Nu je in ene vertelt dat de andere pc's ook problemen hebben, kan je weer overnieuw beginnen met het probleem te onderzoeken.

Aangezien nu alle pc's een probleem hebben, zeg ik je: vervang je router.

Verwijderd

Topicstarter
eeehm ja,
het lijkt wel dat als internet belast word dat die er dan gwn me stopt , ik heb al een keer eerder het zelfde probleem gehad, toen is dus de router vervangen.
maar zo te zien helpt dat niets xD
Pagina: 1