Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Samsung Q210 windows 7 battery error

Pagina: 1
Acties:

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05:05
Hallo medetweakers!

Van de week had ik m'n laptop aan staan aan de lader en was ik ondertussen een nieuwe pc aan het aansluiten op de zelfde stekker bak. Of het daar iets mee te maken heeft weet ik niet maar het leek er op dat de accu niet op wilde laden, heel de laptop reageerde eigenlijk niet op de lader meer of ik hem er aan had of niet.
Nadat ik de lader geprobeerd had met een draadje kwam ik er achter dat hij geen spanning gaf (misschien niet de beste manier om te testen maar het werkt).

Een dag later probeerde ik de lader opnieuw en leek hij het weer te doen, de batterij laadde op en zonder de accu in de laptop werkte ook gewoon weer.

Echter geeft windows 7 nu dus aan dat ik moet overwegen de accu te vervangen omdat er een probleem mee is.

De accu is niet nieuw meer maar gaat nog meer dan een uur mee met contrast op max.

Windows geeft de melding zowel zonder lader als met lader aangesloten.

Ik twijfel nu waar het aan kan liggen, in eerste instantie zou ik zeggen de accu(omdat de melding er nog steeds is als de lader afgekoppeld is) maar aan de andere kant vertrouw ik de lader ook niet.

Is er een manier om uit te vinden waar de melding vandaan komt?

Adjust non olet, plerumque...