Toon posts:

Reis geboekt maar conflict m.b.t vluchttijden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eergisteren een reis geboekt via een dagaanbieder. Deze reis betreft een 8 daagse vliegreis richting Macedonië. Ik heb al vaker via dit soort acties reizen geboekt naar onder andere Indonesië etcetera.

Goed, gisteren ontving ik de vluchttijden en wat mij direct opviel was de heenvlucht. Het is 2 uur vliegen en we zouden om 24.00 uur 's avonds arriveren, oftewel 1 volle dag kwijt. De terugvlucht is rond 16.00 uur, oftewel halve dag kwijt. Totaal dus 1,5 dagen volledig kwijt, maar je betaalt er wel voor. Ik snap dat je weleens een halve dag kwijt kan zijn door een vlucht, maar anderhalve dag op een vlucht van 2 uurtjes is mij te gek.

Nu heb ik de desbetreffende organisatie gebeld en die geven mij aan dat ze de vluchttijden niet weten vantevoren. Dit is direct te ontkrachten, want bij een aanbieding zijn de tijden altijd erg vervelend en als je een reisbureau binnenloopt kan alles geregeld worden, oftewel flauwekul. Ik heb meneer gevraagd om eens te kijken om op een andere datum te vliegen en warempel 1 week later kunnen wij via Schiphol vliegen om 12 uur 's middags en terug om 24.00 's avonds, uitstekend! Dit kost wel €60,- oftewel 15% van de volledige reissom. Dit is naar mijn inziens wel erg brutaal. Iets wijzigen kost letterlijk 15 seconden in het computersysteem. Als men hier €10,- voor vroeg dan kon ik dat nog begrijpen.

Het grappige is dat de normale prijs van de reis €420,- is (aanbieding €400,-). Als ik dus de wijziging laat doorvoeren kost de reis mij €460,- oftewel duurder dan de normale prijs. Ze willen dit niet aanpassen voor mij, terwijl als ik de reis annuleer en opnieuw boek ik alsnog goedkoper uit ben. Kan iemand mij vertellen hoe ik ze op een normale manier duidelijk kan maken dat een stukje service wel zo fijn is? En iemand enig idee waarom ze zo moeilijk doen?

PS Ik heb ze gewoon vriendelijk te woord gestaan. Geen geblaf of whatever aan de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

24:00 is niet echt een populaire tijd om te vliegen = lagere ticketprijzen. waarschijnlijk willen ze die van 12:00 duurder verkopen. logisch dat ze moeilijk doen :) hoort bij goedkope aanbieders. wil je perfecte service, boek bij een goed reisbureau. (boek zelf altijd direct bij de luchtvaartmaatschappij, en alleen enkeltjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-10 19:36
Is dit niet een beetje het risico wat je bewust aangaat als je voor een dagaanbieding gaat? En weet je zeker dat als je de normale prijs had betaald, je dan wel zelf de tijden had kunnen bepalen?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:59
Dit is altijd het risico bij goedkope reizen en ik denk dat je er weinig aan kan veranderen. Je zegt zelf al te ontkrachten dat ze het niet weten omdat volgens jij bij aanbiedingen de tijden altijd slecht zijn. Ik had gestopt met me druk maken en gewoon gaan genieten van die 6,5 dag.

Les voor de volgende keer is om die besparing van een paar tientjes vantevoren uit te dokteren ;)

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-10 09:08
Dit is niet alleen normaal bij goedkope reizen maar bij alle!!! reizen.
De eerste en laatste dag is gewoon de reisdag.. en die moet je altijd als verloren beschouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar het gekke is als ik annuleer en de reis opnieuw boek ik hetzelfde kwijt ben dus waarom zetten ze het niet gratis om? Of houden ze van ontevreden klanten? Het gaat trouwens om Corendon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:33:
Maar het gekke is als ik annuleer en de reis opnieuw boek ik hetzelfde kwijt ben dus waarom zetten ze het niet gratis om? Of houden ze van ontevreden klanten? Het gaat trouwens om Corendon.
Annuleer het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:40
Kan best zijn dat de servicemedewerkers dit niet kunnen / mogen doen of alleen tegen meerprijs. Misschien erg klantonvriendelijk maar dat zullen ze van hogerop te horen hebben gekregen. Je geeft zelf al aan dat de beste oplossing annuleren is en dan opnieuw te boeken daar. Wat wil je dat wij doen voor je? We zijn geen Kassa of Tros Radar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dacht maybe zijn hier mensen met dezelfde ervaringen en ik wou graag weten wat die personen gedaan hebben in dezelfde situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:03

Sick Nick

Drop the top!

Als het je om het principe gaat lekker annuleren en NIET opnieuw boeken. Je bent niet tevreden met de service maar je gaat ze daarna als een mak schaap alsnog je geld geven, je bent toch niet gek :? Zoek gewoon een ander bureau of boek zelf een vlucht en hotels. Ben je vaak nog goedkoper uit ook en kan je zelf bepalen wanneer je vliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:54

SeatRider

Hips don't lie

Maar goed, als je kan annuleren doe je dat toch?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-10 16:18
Katerin schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:27:
Dit is niet alleen normaal bij goedkope reizen maar bij alle!!! reizen.
De eerste en laatste dag is gewoon de reisdag.. en die moet je altijd als verloren beschouwen.
Tja, das ook mijn ervaring.

Soms heb je mazzel en kom je vroeg aan maar zoals je al zegt: de aankomst en vertrek dag moet je eigenlijk nooit meerekenen.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:59
Vraag me ook af of je zomaar kan annuleren? Meestal zitten hier toch wel aparte voorwaarden aan vast, en dat is niet om opnieuw te bestellen met andere data en lagere prijs. Zoals gezegd zou ik er lekker niet meer over nadenken en gewoon genieten ;)

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay dus dag is wanneer je vertrek, dus je vertrek rond 22 uur en komt aan in Macedonië rond 24 uur? En daarna zeker naar het hotel en dat is dus dag 2.

En terug vertrek je om 16 uur, wat is onredelijk aan deze tijden? Ik vind deze vliegtijden echt niet raar hoor, ja een vroege vlucht naar je bestemming zorgt ervoor dat je nog de dag ter beschikking hebt, maar meestal zijn die vluchten ook duurder.

Ik zou zeggen betaal die € 60 als je het zoveel waard is dat je er vroeg land, maar persoonlijk zie ik niet probleem van een late vlucht als ze je maar naar het hotel brengen.

Als je een week later zou gaan vlieg je dus 12 uur middags, dan ben je daar dus om 14 uur, dan moet je nog je bagage bij een pakken naar je hotel en dan is het al bijna avond, dus zo slecht is het niet als je aankomt nachts.

Trouwens € 400 voor een 8 daagse reis is echt niet duur hoor. Ik boek trouwens mijn vluchten altijd zelf en apart en boek wel gewoon een reispakket zonder vlucht, zo kan ik zelf de vluchten kiezen.

Als ik zo trouwens kijk naar dat alternatief waar je € 60 meer voor zou moeten betalen, dan vind ik dat alternatief juist slechter, ja je hebt wel meer tijd over op de bestemming, maar als jij om 2 uur snachts op vliegveld land kun je geen trein meer krijgen naar huis op dat tijdstip.

Goed je kunt ook de auto op vliegveld hebben staan, maar dat is peperduur of vrienden of familie halen je op maar 2 uur nachts is echt laat.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2012 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@diqiu Terug om 12 uur 's nachts is toch heerlijk? De gehele dag om nog ergens naartoe te gaan en laat pas weg. Uiteraard worden we opgehaald dus dat maakt niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ANNULEER DAN!!!
wat verwacht je dat het gaat opleveren door hier op got verder over door te drammen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-10 23:57

Sebastiaan

....

Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:59:
@diqiu Terug om 12 uur 's nachts is toch heerlijk? De gehele dag om nog ergens naartoe te gaan en laat pas weg. Uiteraard worden we opgehaald dus dat maakt niet zoveel uit.
Bedenk wel dat je meestal om 10 of 12 uur uit je kamer moet, dus dan mag je lekker de hele dag met koffer slepen, of je kan je koffer ergens in een hoek van het hotel dumpen en hopen dat niemand iets met je koffer doet.

Daarna mag je dan 's avonds in de kleding waarin je al lekker de hele dag hebt rondgelopen vertrekken zonder dat je je fatsoenlijk kan opfrissen voor vertrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:11
Sebastiaan schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 23:38:
[...]

Bedenk wel dat je meestal om 10 of 12 uur uit je kamer moet, dus dan mag je lekker de hele dag met koffer slepen, of je kan je koffer ergens in een hoek van het hotel dumpen en hopen dat niemand iets met je koffer doet.

Daarna mag je dan 's avonds in de kleding waarin je al lekker de hele dag hebt rondgelopen vertrekken zonder dat je je fatsoenlijk kan opfrissen voor vertrek.
Weet niet in wat voor hotels jij altijd zit maar waar ik kom kun je altijd wel later uitchecken of hebben ze beveiligde ruimtes waar je de spullen kunt laten. Laatste keer kregen we zelfs aan het einde van de dag nog even een kamer aangeboden om op te frissen voor het vertrekt 8) Probeer maar eens iets van bijv. Sentido (aegean pearl in greece is toppertje), Rixos (turkije), etc, etc. Er zijn hotel ketens die wel service verlenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sebastiaan schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 23:38:
[...]

Ja of je moet een nacht extra boeken, ook al breng je de nacht in werkelijkheid niet door en check je uit rond een uur of 21 ofzo.

Ik heb dat nu ook gedaan met mijn vakantie omdat vlucht terug ook na 24:00 gaat, dus samen met mijn vriendin besloten om dan een extra nacht te boeken, zodat we er langer in kunnen blijven, want anders betaal je natuurlijk de flat rate prijs om langer in die kamer te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 20:14:

Het grappige is dat de normale prijs van de reis €420,- is (aanbieding €400,-). Als ik dus de wijziging laat doorvoeren kost de reis mij €460,- oftewel duurder dan de normale prijs. Ze willen dit niet aanpassen voor mij, terwijl als ik de reis annuleer en opnieuw boek ik alsnog goedkoper uit ben. Kan iemand mij vertellen hoe ik ze op een normale manier duidelijk kan maken dat een stukje service wel zo fijn is? En iemand enig idee waarom ze zo moeilijk doen?
Ik vlieg gemiddeld 1 keer per week (ofwel op en neer op dezelfde dag ofwel met 1 of meerdere overnachtingen). Ik vlieg altijd met flexibele tickets (tickets waarin de voorwaarden staat dat je de vlucht kunt wijzigen en/of annuleren). Deze tickets zijn vaak meer dan 2 keer zo duur (met uitschieters tot 5 keer de normale prijs). De reden waarom ik deze tickets boek is omdat ik (of de klant) een afspraak kan afzeggen/verplaatsen en ik dan zonder gezeur mijn tickets kan veranderen/annuleren.

De tickets die jij hebt gekocht zijn economy tickets. Deze tickets zijn vaak alleen om te boeken tegen erg hoge kosten. Eerlijk gezegd is 60 euro helemaal niet veel. Normaal betaal je een standaard fee (zeg 50 euro) en daarbovenop het verschil in prijs van het ticket. Aangezien je hier 2 tickets wilt omzetten is 60 euro heel erg weinig geld! Ik ben van mening dat je de voorwaarden van de tickets moet doorlezen voordat je koopt en dan had je kunnen weten wat de extra kosten zouden zijn bij wijziging. Je moet er wel rekening mee houden dat je niet alles kunt hebben: en de laagste prijs en de gunstigste voorwaarden.

Verder is het vrij gebruikelijk dat je op onwaarschijnlijke tijden vliegt als je een goedkope vliegreis boekt. De vluchten op deze tijden zijn vaak goedkoper en de maatschappijen proberen vaak weg te komen met claims dat je X dagen op vakantie gaat terwijl je veel tijd verliest als gevolg van reizen/reistijden. Kortom, geheel gebruikelijk. Het loont dan ook altijd de moeite om vooraf te informeren naar de tijden/voorwaarden.

Kortom, imo levert de reisorganisatie gewoon wat je hebt gekocht. Het feit dat de aanbieding in jouw ogen tegen valt is het gevolg van gebrek aan vooronderzoek aan jouw zijde. Betaal gewoon die 60 euro en zie dat als leergeld. Voor de volgende keer: een korting van 20 euro op een reis zou niet de doorslag moeten geven om maar direct op kopen te drukken. Je kunt beter 20 euro meer betalen en gewoon de tijd nemen om goed vooronderzoek te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 11:48:
[...]

Ik vlieg gemiddeld 1 keer per week (ofwel op en neer op dezelfde dag ofwel met 1 of meerdere overnachtingen). Ik vlieg altijd met flexibele tickets (tickets waarin de voorwaarden staat dat je de vlucht kunt wijzigen en/of annuleren). Deze tickets zijn vaak meer dan 2 keer zo duur (met uitschieters tot 5 keer de normale prijs). De reden waarom ik deze tickets boek is omdat ik (of de klant) een afspraak kan afzeggen/verplaatsen en ik dan zonder gezeur mijn tickets kan veranderen/annuleren.

De tickets die jij hebt gekocht zijn economy tickets. Deze tickets zijn vaak alleen om te boeken tegen erg hoge kosten. Eerlijk gezegd is 60 euro helemaal niet veel. Normaal betaal je een standaard fee (zeg 50 euro) en daarbovenop het verschil in prijs van het ticket. Aangezien je hier 2 tickets wilt omzetten is 60 euro heel erg weinig geld! Ik ben van mening dat je de voorwaarden van de tickets moet doorlezen voordat je koopt en dan had je kunnen weten wat de extra kosten zouden zijn bij wijziging. Je moet er wel rekening mee houden dat je niet alles kunt hebben: en de laagste prijs en de gunstigste voorwaarden.

Verder is het vrij gebruikelijk dat je op onwaarschijnlijke tijden vliegt als je een goedkope vliegreis boekt. De vluchten op deze tijden zijn vaak goedkoper en de maatschappijen proberen vaak weg te komen met claims dat je X dagen op vakantie gaat terwijl je veel tijd verliest als gevolg van reizen/reistijden. Kortom, geheel gebruikelijk. Het loont dan ook altijd de moeite om vooraf te informeren naar de tijden/voorwaarden.

Kortom, imo levert de reisorganisatie gewoon wat je hebt gekocht. Het feit dat de aanbieding in jouw ogen tegen valt is het gevolg van gebrek aan vooronderzoek aan jouw zijde. Betaal gewoon die 60 euro en zie dat als leergeld. Voor de volgende keer: een korting van 20 euro op een reis zou niet de doorslag moeten geven om maar direct op kopen te drukken. Je kunt beter 20 euro meer betalen en gewoon de tijd nemen om goed vooronderzoek te doen!
Mooi verhaal maar lees dit nog een keer svp;

Als ik dus de wijziging laat doorvoeren kost de reis mij €460,- oftewel duurder dan de normale prijs. Ze willen dit niet aanpassen voor mij, terwijl als ik de reis annuleer en opnieuw boek ik alsnog goedkoper uit ben.

Dat slaat al nergens op, daarbij kon ik vooraf niets vinden omtrend tijden etcetera aangezien ik geboekt heb via een externe partij (ik heb dit ook aangegeven dat ze wel meer info onsite mogen zetten zoals een linkje waar je de vluchttijden kan bekijken etcetera want ik kon het nergens vinden, ook niet bij Eindhoven Airport btw). Daarnaast wist ik achteraf pas dat het slechts 20 euro scheelt, als ik dat vantevoren had geweten, maargoed dat wist ik niet. En word het niet eens tijd dat de ANVR of welke organisatie dan ook eens actie gaat ondernemen omtrend die tijden? Ja meneer u vlucht om 9 uur en komt om 12 uur aan, dus de reis is gewoon 8 dagen (tja zo kan ik ook dingen verkopen, stinkt een beetje naar mijn inziens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:17

Reptile209

- gers -

Verwijderd schreef op zondag 29 april 2012 @ 03:48:
[...]

Als ik dus de wijziging laat doorvoeren kost de reis mij €460,- oftewel duurder dan de normale prijs. Ze willen dit niet aanpassen voor mij, terwijl als ik de reis annuleer en opnieuw boek ik alsnog goedkoper uit ben.
Het is toch ook meer werk voor ze als ze nu je reis moeten aanpassen? Je vergelijkt nu appels met peren, je kunt dit niet afzetten tegen de 'normale' prijs.
Dat slaat al nergens op, daarbij kon ik vooraf niets vinden omtrend tijden etcetera aangezien ik geboekt heb via een externe partij (ik heb dit ook aangegeven dat ze wel meer info onsite mogen zetten zoals een linkje waar je de vluchttijden kan bekijken etcetera want ik kon het nergens vinden, ook niet bij Eindhoven Airport btw). Daarnaast wist ik achteraf pas dat het slechts 20 euro scheelt, als ik dat vantevoren had geweten, maargoed dat wist ik niet. En word het niet eens tijd dat de ANVR of welke organisatie dan ook eens actie gaat ondernemen omtrend die tijden? Ja meneer u vlucht om 9 uur en komt om 12 uur aan, dus de reis is gewoon 8 dagen (tja zo kan ik ook dingen verkopen, stinkt een beetje naar mijn inziens)
Waarom boek je in godsnaam als je geen tijden weet, niet weet hoeveel je 'korting' is en hoeveel effectieve vakantie je dus hebt? Zoals iedereen al roept: als je nog kunt annuleren, doe dat dan. En anders: wees een vent, neem je 'verlies', stop met klagen en leer hiervan voor de volgende keer.

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Volgens mij kan dit topic 20 pagina's zo doorgaan... Jij vindt de tijden belachelijk, terwijl dit gewoon inherent is aan goedkope tickets. Daar gaat een discussie hier niets aan veranderen. Je behoort dit gewoon van tevoren te weten, en er mag best van je verwacht worden dat je een beetje zelf nadenkt en op onderzoek uitgaat als je geld uitgeeft.

Dit is hetzelfde als wanneer je een el cheapo tablet op ibood koopt, en dan achteraf gaat zeuren dat de processor zo traag is. Denk gewoon de volgende keer na voordat je een impulsaankoop doet, anders moet je wellicht op de blaren zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 april 2012 @ 03:48:

[..]
Lees mijn post dan ook nog maar een keer ;) Naar mijn mening heb je product A gekocht tegen de voor A geldende voorwaarden. In die voorwaarden staat dat als je de tickets wilt omboeken je een opslag van 60 euro betaald. Dat de nieuwe prijs inclusief die opslag over de totaal prijs voor B (dezelfde reis maar niet in de aanbieding) is daarbij totaal irrelevant. Jij bent akkoord gegaan met de voorwaarden voor A. Daarbij heb ik al aangegeven dat de kosten om om te boeken mij zeer meevallen en ik zou hierover dan ook zeker niet al te moeilijk doen.

Met betrekking tot je 2e alinea: lees deze nog eens en kijk dan eens welke zaken je vooraf uit had kunnen zoeken (je had dezelfde reis kunnen zoeken bij andere aanbieders om te kijken hoe scherp de aanbieding was, je had kunnen mailen/bellen of kunnen besluiten om de reis ivm de onzekerheden uberhaupt niet te boeken). Imo probeer je de fout nu bij een ander te leggen, terwijl dit voor doorgewinterde reizigers allemaal heel vanzelfsprekend is. Er word je hier geen onrecht aangedaan. Zo werkt de reisbranche en dat weet je nu voor de volgende keer.

Mijn tip: betaal die 60 euro (ja ik weet het, het is zuur) en beschouw het als leergeld voor de volgende keer. En vergeet niet van je vakantie te genieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Het is zo dat de eerste en laatste dag reisdagen zijn. hoe die ingevuld worden mag de vliegmaatschappij weten. Ik heb ooit meegemaakt voor € 300 11 dagen Tenerife om 5.30 uur boarden en dan lekker al om 9 uur rondlopen in zonnetje en terugreis om 21.30 uur boarden en dan lekker 1.30 weer terug op de Airport Schiphol. Dat is pas de vakantie goed benutten. Heerlijk maar helaas eigenlijk heb je altijd maar 9 dagen en de andere 2 dagen zijn gewoon reisdagen.

Kijk naar Turkije.Je zit 4 uur in het vliegtuig en met een beetje geluk 2 tot 3 uur nog reistijd in de bus en je wachttijd erbij is dat je bijna 10 uur verder bent!!

Het is geen conflict maar dat is gewoon afwachten en ja het is geluk of geen geluk.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-10 15:36
Waarom denk je eigenlijk dat je nog kunt annuleren?

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:48

-d-

Dat vroeg ik me ook al af - (goedkope) reizen zijn bijna nooit te annuleren en vallen bv ook niet onder 7-dagen koop op afstand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.oomah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-09 21:02
Reptile209 schreef op zondag 29 april 2012 @ 08:36:
[...]

Waarom boek je in godsnaam als je geen tijden weet, niet weet hoeveel je 'korting' is en hoeveel effectieve vakantie je dus hebt? Zoals iedereen al roept: als je nog kunt annuleren, doe dat dan. En anders: wees een vent, neem je 'verlies', stop met klagen en leer hiervan voor de volgende keer.
Meestal als je vroeg boekt dan krijg je geen vliegtijden. Dat hangt echt van de maatschappij af.
De reizen die ik bij D-reizen heb geboekt (richting Portugal, Spanje en kanarische eilanden) kreeg ik nooit van de voren vliegtijden. Die krijg je pas twee à drie weken voor vertrek. Wel heb ik altijd gehad dat we één extra dag hadden: dus 's morgens heen, 's morgens terug of 's avonds heen, 's avonds terug. Moet je gewoon van te voren afspreken.

Nu heb ik een keer bij globe geboekt en daar hadden ze wel vliegtijden van te voren (via Isropa) en omdat ze al wisten dat ik daar om 22:30 aan kom en om 12:30 vertrek hebben ze gratis één dag extra aangeboden.

Als ik zo hoor heb jij echter geen afspraken gemaakt over de vliegtijden dus dan kun je weinig doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etnerdnl
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 08:51
Dit heb je altijd, je hebt alleen een beetje de pech dat de tijden net 2 keer zo vallen dat er veel van je 'echte' tijd verloren gaat. Maar voor hun kost het ook evenveel, want je slaapt evenveel nachten bij het hotel (aangenomen dat het inclusief verblijf is) en die maakt het niet uit of je om 1 uur s nachts aankomt of al om 2 uur s middags. En hoe weet jij zo zeker dat als je het niet met de aanbieding had gekocht, dat je dan de andere tijden had gekregen? Ik zou zeggen als je het echt belangrijk vind om twee keer die halve dag langer te krijgen zou ik gewoon die 60 euro betalen.. en volgens mij is het ook niet 15 seconden werk om zoiets in de computer aan te passen hoor:P Snap dat het vervelend is maar helaas weinig aan te doen, valt binnen hun voorwaarden waarschijnlijk en daar ben je gewoon mee akkoord gegaan. :)

PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris

Pagina: 1