We zijn onlangs overgestapt van ISP XS4ALL naar UPC. Die overstap was noodzakelijk omdat we hier in de wijk erg slechte telefoonbekabeling hebben. Zelfs de laagste snelheid met adsl gaf zoveel noise op de lijn dat we om de haverklap disconnects hadden. Met kabel hebben we dit niet meer en gaan we er flink op vooruit. Alles werkt naar behoren. We ervaren wel een probleem in IE9 wat ik niet goed begrijp en waar ik na een google search ook geen oplossing voor heb kunnen vinden. Toen we nog geconnect waren via xs4all hadden we dit probleem niet.
Probleem:
Als ik een internetpagina open waar een javascript op staat dan moet dat script eerst volledig laden voordat ik ook maar iets kan doen op de pagina. Ik kan voor die tijd nergens op klikken of scrollen. De pagina bevriest als het ware. Is het script geladen dan is er niks meer aan de hand en werkt de pagina naar behoren.
Hier op tweakers forum bijvoorbeeld staat bovenaan de pagina een reclame banner. Als ik tussen de diverse topic pagina's heen en weer browse dan moet het script van de banner steeds weer opnieuw laden en zit is elke keer als ik naar een volgende pagina klik soms wel 10 sec te wachten voordat ik ubehaupt iets kan.
Het gebeurt niet alleen op tweakers maar op een heleboel pagina's op internet.
Al bekeken en gedaan:
- Onze internet snelheid is in orde.

- Gezocht in google voor info over dit probleem, maar niets kunnen vinden.
- Ik heb de laatste versie van java geinstalleerd staan. Ook verwijderen en herinstallatie ervan maken geen verschil.
- M'n plug-in voor flash en Shockwave zijn up to date
- M'n windows is Win7 64bit volledig geupdate
- Ik heb qua beveiliging op de achtergrond Nod32 en Malwarebytes draaien. In Malwarebytes staat "websiteblocking" niet aan.
Vraag:
Ik wil IE9 graag blijven gebruiken en geen topic starten waarin een browserdiscussie ontstaat!
Is er een oplossing voor dit laad probleem in IE9?
Probleem:
Als ik een internetpagina open waar een javascript op staat dan moet dat script eerst volledig laden voordat ik ook maar iets kan doen op de pagina. Ik kan voor die tijd nergens op klikken of scrollen. De pagina bevriest als het ware. Is het script geladen dan is er niks meer aan de hand en werkt de pagina naar behoren.
Hier op tweakers forum bijvoorbeeld staat bovenaan de pagina een reclame banner. Als ik tussen de diverse topic pagina's heen en weer browse dan moet het script van de banner steeds weer opnieuw laden en zit is elke keer als ik naar een volgende pagina klik soms wel 10 sec te wachten voordat ik ubehaupt iets kan.
Het gebeurt niet alleen op tweakers maar op een heleboel pagina's op internet.
Al bekeken en gedaan:
- Onze internet snelheid is in orde.

- Gezocht in google voor info over dit probleem, maar niets kunnen vinden.
- Ik heb de laatste versie van java geinstalleerd staan. Ook verwijderen en herinstallatie ervan maken geen verschil.
- M'n plug-in voor flash en Shockwave zijn up to date
- M'n windows is Win7 64bit volledig geupdate
- Ik heb qua beveiliging op de achtergrond Nod32 en Malwarebytes draaien. In Malwarebytes staat "websiteblocking" niet aan.
Vraag:
Ik wil IE9 graag blijven gebruiken en geen topic starten waarin een browserdiscussie ontstaat!
Is er een oplossing voor dit laad probleem in IE9?
Als de server down is, dan volijken we 'm weer op !!