[Windows 7] Windows focused willekeurig op bureaublad

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
Hallo mede-tweakers.

Ik heb sinds een aantal dagen het volgende probleem:
Als ik bezig ben in een programma of een game dan word de focus willekeurig verplaatst naar bureaublad. Anders gezegd terwijl ik dit aan het typen ben word willekeurig om de 10-20 seconden de focus van de tekstveld gehaald en kan ik niet meer typen maar dan ben ik dus opeens bezig op mijn bureaublad. Hetzelfde geldt voor games. Als ik dan aan het gamen ben dan word opeens bureablad weergeven omdat de focus dan op de bureablad word gelegd terwijl ik een muisklik doe, ik klik dus een pictogram aan of de rechtermuisknopmenu op het bureablad komt tevoorschijn. Erg hinderlijk.

Systeem:

Windows 7 home premium
AMD Phenom II 965
Asus HD5850
2x WD 500GB Caviar Blue

Ik heb al een aantal dingen geprobeerd:
de vorige 5 versies van AMD catalyst geprobeerd, dus 11.12 tot 12.4 Nog steeds hetzelfde probleem. Opera browser opnieuw geinstalleerd, Adobe opnieuw geinstalleerd, sound drivers opnieuw geinstalleerd, muis drivers opnieuw geinstalleerd. Ik heb ook nog een systeem-herstel gedaan van 2 weken geleden ( toen het nog niet gebeurde ) maar wonderbaarlijk genoeg is het er nog steeds.
Windows opnieuw installeren is echt het laatste van het laatste wat ik zou willen proberen maar het kan best zijn dat ik iets over het hoofd zie.

Elk beetje hulp is welkom!

P.S. Sorry als dit in het verkeerde forum staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:14

DukeBox

loves wheat smoothies

Begin eens met msconfig zoveel mogelijk dingen uit te zetten.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.