๐ฎ Steam
๐ป i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
๐ฑ Samsung Galaxy S22+
๐ฎ Steam
๐ป i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
๐ฑ Samsung Galaxy S22+
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ja maar dat rekenen ze niet meeNeo_TGP schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:58:
In mijn geval zit het tussen de halve en de anderhalve week, feestdagen en weekenden helpen ook niet echt mee in de doorlooptijd
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Zal in dit geval pas na het weekend worden.
[ Voor 23% gewijzigd door Frostbite op 27-04-2012 12:01 ]
๐ฎ Steam
๐ฑ Samsung Galaxy S22+
Dus toch twee (ruime) werkdagen.
๐ฎ Steam
๐ฑ Samsung Galaxy S22+
Voor particulieren is een bankrekening meestal gratis, in elk geval bij de ING, wanneer je er geen pas of card bij hebt. Ik heb dan ook een extra rekening bij de ING, die gekoppeld is aan Paypal. Daar staat niet meer op dan een paar tientjes, tenzij ik iets duurders wil aanschaffen, in dat geval is een internet-overboelking binnen de bank in geen tijd verwerkt. Risico in mijn geval dus overzienbaar. Mogelijk kan je bij andere banken ook meerdere rekeningen beheren via internet?
Ik betaal iets via PayPal en een paar dagen later halen ze het per machtiging van mijn Rabo rekening af.
Voor particulieren is een bankrekening vrijwel nooit gratisToff schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 23:55:
Door de titel - Duur - dacht ik dat overboeken vanaf de Rabo veel geld kostte...
Voor particulieren is een bankrekening meestal gratis, in elk geval bij de ING, wanneer je er geen pas of card bij hebt.
Bij de Rabo koste een extra rekening zonder passen geld. Bij de ABN is het ook gratis volgens mij.
Tijd om over te stappen dan, lijkt me.Jimster schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 00:36:
[...]
Voor particulieren is een bankrekening vrijwel nooit gratisVrijwel iedereen heeft er wel een pas bij.
Bij de Rabo koste een extra rekening zonder passen geld. Bij de ABN is het ook gratis volgens mij.
Tja als je aan elke actie meedoet... zie het nut niet in van 10 rekeningen eerlijk gezegd.Toff schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 01:05:
[...]
Tijd om over te stappen dan, lijkt me.Waarom zou ik passen aanhouden voor rekeningen die ik uitsluitend via internet gebruik? Toen ik trouwde - lang geleden - hebben mijn vrouw en ik een gezamenlijke rekening geopend, die daarna vrijwel nooit is gebruikt, omdat we onze eigen rekeningen zijn blijven gebruiken. Die rekening bestaat ook nog steeds (naast degene die ik voor iDeal gebruik). Altijd handig, als er weer eens een spaaractie is ("open nu een spaarrekenig en ontvang ..."). Je breekt hier je nek over ING-cadeau's zoals tassen, pennensets, lampjes etc.
๐ฎ Steam
๐ฑ Samsung Galaxy S22+
Anoniem: 404313
Tel ze nog eens? Een aparte rekening voor Paypal heeft dus weldegelijk nut en verder levert het zo nu en dan heen en weer schuiven van wat spaargeld naast goodies ook regelmatig wat geld op. Snel verdiend geld hoor!Sc0rPi0N schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 01:54:
[...]
Tja als je aan elke actie meedoet... zie het nut niet in van 10 rekeningen eerlijk gezegd.
Vergeet niet dat het nu weekend is he, weet niet wanneer je het overgemaakt hebt?Sc0rPi0N schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:56:
Hmm op de PP site geven ze aan 1/2 dagen ... maar goed mijn geduld wordt dus getest
Anoniem: 22659
Dit topic is gesloten.