Duur overboeken van Rabo naar PayPal

Pagina: 1
Acties:
  • 3.065 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-05 20:01

Frostbite

๐Ÿคฆ๐Ÿปโ€โ™‚๏ธ

Topicstarter
In het verleden heb ik mijn rekening gekoppeld aan mijn Paypal maar uit beveiligingsoogpunt dit ongedaan gemaakt. Nu wil ik iets kopen via paypal en moet mijn tegoed opwaarderen.

Dus netjes de stappen gevolgd en een bedrag via internet bankieren woensdag overgemaakt van mijn Rabobank rekening naar mijn PayPal-rekening en als opmerking de cijfers en letters die Paypal aangeeft toegevoegd.

Ik zal vast ongeduldig zijn maar volgens de site duurt het 1 tot 2 werkdagen dat het bedrag op Paypal staat maar helaas staat het er nog niet op. Heeft iemand ervaring met zo'n overboeking en hoelang duurde het bij jullie?

Ja ik ben ongeduldig maar wilde even horen hoe het bij jullie ging.

๐ŸŽฎ Steam
๐Ÿ’ป i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
๐Ÿ“ฑ Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-06 15:28
Meestal duurt het 3/5 dagen bij mij met ING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

๐Ÿคฆ๐Ÿปโ€โ™‚๏ธ

Topicstarter
Hmm op de PP site geven ze aan 1/2 dagen ... maar goed mijn geduld wordt dus getest :D

๐ŸŽฎ Steam
๐Ÿ’ป i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
๐Ÿ“ฑ Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-06 20:07

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Ga zelf altijd uit van max 5 dagen. (ook rabobank)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01:31

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Hier duurde het met ABN ongeveer iets meer dan een week.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-05 22:01
In mijn geval zit het tussen de halve en de anderhalve week, feestdagen en weekenden helpen ook niet echt mee in de doorlooptijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01:31

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Neo_TGP schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:58:
In mijn geval zit het tussen de halve en de anderhalve week, feestdagen en weekenden helpen ook niet echt mee in de doorlooptijd :(
Ja maar dat rekenen ze niet mee :') Ik moest geld overmaken omdat ze bij paypal net te vroeg waren met afschrijven waardoor ik nu een negatief tegoed heb. Ben gebeld door een belg via Ierland die het eventjes wou controleren. Had ondertussen bijna het dubbele op paypal gezet dus die zag dat het goed zat maar ik zei dat het wel iets langer kon duren ivm Koninginnedag.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

๐Ÿคฆ๐Ÿปโ€โ™‚๏ธ

Topicstarter
:o zo valt dus nog vies tegen. Goed dat wordt dus volgende week pas bestellen.

Zal in dit geval pas na het weekend worden.

[ Voor 23% gewijzigd door Frostbite op 27-04-2012 12:01 ]

๐ŸŽฎ Steam
๐Ÿ“ฑ Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matt_E
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01 10:48
Bij mij (ING) duurt het vaak maar 1 werkdag. ' s ochtends/ 's middags maak ik de overboeking. 's nachts krijg ik vaak al een mailtje dat het er op staat. Vreemd dat het bij de meeste veel langer duurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

๐Ÿคฆ๐Ÿปโ€โ™‚๏ธ

Topicstarter
Ik heb om 19:45 een mail gekregen dat het verwerkt is.

Dus toch twee (ruime) werkdagen.

๐ŸŽฎ Steam
๐Ÿ“ฑ Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-06 19:09

Toff

FP ProMod
Door de titel - Duur - dacht ik dat overboeken vanaf de Rabo veel geld kostte...

Voor particulieren is een bankrekening meestal gratis, in elk geval bij de ING, wanneer je er geen pas of card bij hebt. Ik heb dan ook een extra rekening bij de ING, die gekoppeld is aan Paypal. Daar staat niet meer op dan een paar tientjes, tenzij ik iets duurders wil aanschaffen, in dat geval is een internet-overboelking binnen de bank in geen tijd verwerkt. Risico in mijn geval dus overzienbaar. Mogelijk kan je bij andere banken ook meerdere rekeningen beheren via internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Bij mij gaat het altijd andersom:

Ik betaal iets via PayPal en een paar dagen later halen ze het per machtiging van mijn Rabo rekening af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

das wel zo prettig inderdaad, maar als iemand je wachtwoord gokt, dan ben je bestwel de sjaak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:50
Toff schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 23:55:
Door de titel - Duur - dacht ik dat overboeken vanaf de Rabo veel geld kostte...

Voor particulieren is een bankrekening meestal gratis, in elk geval bij de ING, wanneer je er geen pas of card bij hebt.
Voor particulieren is een bankrekening vrijwel nooit gratis ;) Vrijwel iedereen heeft er wel een pas bij.
Bij de Rabo koste een extra rekening zonder passen geld. Bij de ABN is het ook gratis volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Jimster schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 00:36:
[...]

Voor particulieren is een bankrekening vrijwel nooit gratis ;) Vrijwel iedereen heeft er wel een pas bij.
Bij de Rabo koste een extra rekening zonder passen geld. Bij de ABN is het ook gratis volgens mij.
Tijd om over te stappen dan, lijkt me. ;) Waarom zou ik passen aanhouden voor rekeningen die ik uitsluitend via internet gebruik? Toen ik trouwde - lang geleden - hebben mijn vrouw en ik een gezamenlijke rekening geopend, die daarna vrijwel nooit is gebruikt, omdat we onze eigen rekeningen zijn blijven gebruiken. Die rekening bestaat ook nog steeds (naast degene die ik voor iDeal gebruik). Altijd handig, als er weer eens een spaaractie is ("open nu een spaarrekenig en ontvang ..."). Je breekt hier je nek over ING-cadeau's zoals tassen, pennensets, lampjes etc. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

๐Ÿคฆ๐Ÿปโ€โ™‚๏ธ

Topicstarter
Toff schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 01:05:
[...]

Tijd om over te stappen dan, lijkt me. ;) Waarom zou ik passen aanhouden voor rekeningen die ik uitsluitend via internet gebruik? Toen ik trouwde - lang geleden - hebben mijn vrouw en ik een gezamenlijke rekening geopend, die daarna vrijwel nooit is gebruikt, omdat we onze eigen rekeningen zijn blijven gebruiken. Die rekening bestaat ook nog steeds (naast degene die ik voor iDeal gebruik). Altijd handig, als er weer eens een spaaractie is ("open nu een spaarrekenig en ontvang ..."). Je breekt hier je nek over ING-cadeau's zoals tassen, pennensets, lampjes etc. :D
Tja als je aan elke actie meedoet... zie het nut niet in van 10 rekeningen eerlijk gezegd.

๐ŸŽฎ Steam
๐Ÿ“ฑ Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404313

Ik boekte ook een keer over van mijn ABN rekening naar paypall rekening. Dit heeft in totaal een week (!) geduurd. Het kan dus lang duren, houdt daar dus rekening mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• har0
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-02-2022
Afgelopen zondag 20Eu overgeboekt van rabo naar paypal via overboeking met de lettertjes, afgellopen dinsdag 11:00 email dat het er bij stond, dus redelijk vlot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Sc0rPi0N schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 01:54:
[...]
Tja als je aan elke actie meedoet... zie het nut niet in van 10 rekeningen eerlijk gezegd.
Tel ze nog eens? Een aparte rekening voor Paypal heeft dus weldegelijk nut en verder levert het zo nu en dan heen en weer schuiven van wat spaargeld naast goodies ook regelmatig wat geld op. Snel verdiend geld hoor! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-06 16:11
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:56:
Hmm op de PP site geven ze aan 1/2 dagen ... maar goed mijn geduld wordt dus getest :D
Vergeet niet dat het nu weekend is he, weet niet wanneer je het overgemaakt hebt?

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Volgens mij is de vraag wel redelijk beantwoord en dit topic leidt alleen nog maar tot offtopic discussie. Tijd voor een slotje :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.