Waar ga jij de wedstrijden kijken?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
Voor twee poulewedstrijden ben ik in elk geval al onder de pannen;

tegen Denemarken en Portugal zit ik met vrienden in het Philips Stadion bij het concert van Guus Meeuwis.

Tegen Denemarken gaan we er nog onbevlogen in, maar tegen Portugal kan het echt janken van geluk, of janken van verdriet worden.

Tegen Duitsland weet ik het nog niet, waarschijnlijk vrienden, of ergens in een kroeg, op een plein, whatever.

Op 26 mei vier ik m'n verjaardag en heb dus maar gelijk dresscode Oranje gemaakt, Nederland oefent tegen Bulgarije. En op 30 mei organiseer ik met de feestcommissie op het werk een BBQ waar aansluitend Nederland - Slowakije speelt.

Het wordt weer een gezellig EK *O*

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Zoals altijd in mijn stamkroeg :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
:*) Wij gaan weer een tent opzetten in de buurt en met z'n alle kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:11
Beetje wisselen tussen vrienden/kennissen die hun huis openstellen. Meestal heb ik verschillende uitnodigingen, dus zou houden we iedereen een beetje tevreden. Zelf zal ik mijn huis ook nog wel beschikbaar stellen voor één van de wedstrijden.

Kijken in de kroeg vind ik wel gezellig, maar ik wil toch goed de wedstrijd kunnen volgen en mijn bescheiden mening over het spel en de te nemen beslissingen goed kunnen overdragen aan mijn vrienden. Ik ben niet voor niets één van de 16 miljoen bondscoaches. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
Bij ons is het meestal wel vechten om de wedstrijden :P

heb een leuk beamertje en groot scherm thuis dus ik probeer altijd wel een wedstrijd te claimen. Denk dat het dit jaar niet gaat lukken, maar dat geeft op zich niet ;)

Ik sta liever vol adrenaline te juichten, schelden en tieren dan dat ik tijdens de wedstrijd van alles loop te analyseren :P Dat kan er voor of na ook nog wel. Het mooie is juist met al je vrienden en dan meegaan in de emotie imo :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 15:56
Thuis of bij mijn ouders, met een voorkeur voor zo min mogelijk mensen, het liefst kijk ik alleen met mijn vader, maar dat lukt meestal niet :)

Ik hou absoluut niet van al die emotie en 'gezelligheid' tijdens de wedstrijd... WAAROM FLUIT DIE SCHEIDS NU!!!111oneone 'owja nu zie ik het, 20 meter buitenspel'. Geef mij maar wat meer rust :)

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
Haha, ik wil juist alleen die rust als er geanalyseerd wordt voor en na de wedstrijd. Dat is wel irritant als het heel druk is, en er iedereen doorheen kwekt. Dan kun je het gewoon niet volgen. Tijdens een wedstrijd is dat veel minder van belang.

Gelukkig heb ik mijn vakantie geheel tijdens het wk gepland (ga dit jaar niet weg). Dat betekent dat ik vrijwel álle wedstrijden en álle praatprogramma's in rust kan bekijken *D En dat vind ik dan ook heerlijk, gewoon 3 weken lang alles op TV, internet, etc volgen _O_

Om er vervolgens ook weer heel snel klaar mee te zijn :+ En het hangt er ook wel een beetje vanaf hoe ver Nederland komt. We zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 15:35
Wedstrijden van het Nederlands elftal waarschijnlijk bij vrienden of in de kroeg. En de overige wedstrijden lekker thuis op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 17:12

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik ga eens met vrienden afspreken. Misschien op het activiteitencentrum met een groep kijken, en anders thuis... :)

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik zit alle wedstrijden in het stadion. Tussen de Oekraïners :Y)

Edit: en met alle bedoel ik natuurlijk de wedstrijden van Nederland.

[ Voor 36% gewijzigd door RoD op 27-04-2012 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:16
Nederland - Duitsland kijk ik in de kroeg, de andere 2 thuis. Vanaf finales kijk ik ook in de kroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
RoD schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:03:
Ik zit alle wedstrijden in het stadion. Tussen de Oekraïners :Y)

Edit: en met alle bedoel ik natuurlijk de wedstrijden van Nederland.
_O_

[ Voor 97% gewijzigd door LuNaTiC op 27-04-2012 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 14:13
Sinds het EK vier jaar geleden kijk ik thuis. Toen NL verloor van Rusland werd de afgeladen kroeg afgebroken door een deel van de plaatselijke 'supporters'. Glas vloog in het rond, kroonluchters kwamen naar beneden, enzovoort. Leuk jonge, voetbal :'(

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Peenutzz schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 19:43:
Sinds het EK vier jaar geleden kijk ik thuis. Toen NL verloor van Rusland werd de afgeladen kroeg afgebroken door een deel van de plaatselijke 'supporters'. Glas vloog in het rond, kroonluchters kwamen naar beneden, enzovoort. Leuk jonge, voetbal :'(
vraag me af wat er is overgebleven van die kroeg met de wk finale.

Ik kijk het waarschijnlijk gewoon met vrienden op de bank :) lekker eigen frituur erbij en bier en dan ben ik tevreden

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 23:07
Denk dat ik ze thuis of bij mijn ouders kijk. De laatste keer dat ik een wedstrijd op de markt in Gouda had gekeken verloren we van Portugal en sindsdien heb ik alles gewoon thuis of bij iemand anders gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 11:57
Ik laat me verrassen als ze door de eerste paar wedstrijden heen komen waar ik dan ga kijken met vrienden. De eerste paar wedstrijden interesseren me vaak niet genoeg om er voor te gaan zetten. Eerlijk gezegd ben ik een gelegenheidskijker die zich pas laat meepakken met de EK/WK gekte in de latere rondes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:00
Thuis op de Beamer met een stuk of 10 man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Alle wedstrijden in de kroeg.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Botticelli
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 16:16
Lekker in de kroeg met een groep vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Thuis of op het werk denk ik :+

En andere plannen kan altijd nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Nergens :{

Ik heb een verjaardag, tentamen en vakantie precies tijdens de poulewedstrijden. De eerste wedstrijd zal er vast gekeken worden en in Burgos is er vast een café dat Nederland-Portugal uitzendt maar het traditionele kijken in de stamkroeg zit er niet in.

Mocht Nederland de kwartfinale halen dan kan ik niet kijken als ze poulewinnaar worden en kijk ik bij een vriend thuis (op zijn verjaardag) mochten ze tweede worden.

De halve finales en finale kan ik wel zien. Yay.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 11:00

Spotter

Lichtnicht

Aangezien ik dit jaar in de UK zit ga ik (zoals het er nu naar uit ziet) alle wedstrijden van Oranje kijken in de Hems, de Nederlandse kroeg in Londen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:44
Ik heb onlangs een beamer gekocht, dus grote kans dat ik de wedstrijden bij mij thuis met een groep vrienden kijk. Aan de andere kant heb ik vrijwel alle wedstrijden van Oranje tijdens het WK2010 in de kroeg gekeken en dat was ook erg geslaagd. Gelukkig woon ik midden in het centrum, dus ik kan altijd makkelijk na afloop van de overwinningen (:+) bij het feest in de kroeg aansluiten.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Ik denk dat ik een aantal wedstrijden gewoon thuis op de bank met paar man ga kijken, maar ook aangezien wij net verhuist zijn naar Eersel zal ik eens gaan kijken bij Bolle jan waar ze ook grote schermen op zetten en als het NL elftal moet spelen een beamer.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Laatst online: 20:48
Ik zit in Seoul dus ik moet nog ff een barretje vinden ergens. Misschien dat ik het hier nog wel op tv kan krijgen, wat denk ik een betere optie is aangezien de wedstrijden hier midden in de nacht zijn (2:00u, 4:45u en 4:45u voor de 1e ronde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:53

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

Daan schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:34:
Ik zit in Seoul dus ik moet nog ff een barretje vinden ergens. Misschien dat ik het hier nog wel op tv kan krijgen, wat denk ik een betere optie is aangezien de wedstrijden hier midden in de nacht zijn (2:00u, 4:45u en 4:45u voor de 1e ronde).
Blij dat ik pas in Augustus in Tokyo zit :+

Dance Dance Revolution

Pagina: 1