My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Kijken in de kroeg vind ik wel gezellig, maar ik wil toch goed de wedstrijd kunnen volgen en mijn bescheiden mening over het spel en de te nemen beslissingen goed kunnen overdragen aan mijn vrienden. Ik ben niet voor niets één van de 16 miljoen bondscoaches.
heb een leuk beamertje en groot scherm thuis dus ik probeer altijd wel een wedstrijd te claimen. Denk dat het dit jaar niet gaat lukken, maar dat geeft op zich niet
Ik sta liever vol adrenaline te juichten, schelden en tieren dan dat ik tijdens de wedstrijd van alles loop te analyseren
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ik hou absoluut niet van al die emotie en 'gezelligheid' tijdens de wedstrijd... WAAROM FLUIT DIE SCHEIDS NU!!!111oneone 'owja nu zie ik het, 20 meter buitenspel'. Geef mij maar wat meer rust
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Gelukkig heb ik mijn vakantie geheel tijdens het wk gepland (ga dit jaar niet weg). Dat betekent dat ik vrijwel álle wedstrijden en álle praatprogramma's in rust kan bekijken
Om er vervolgens ook weer heel snel klaar mee te zijn
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Edit: en met alle bedoel ik natuurlijk de wedstrijden van Nederland.
[ Voor 36% gewijzigd door RoD op 27-04-2012 14:04 ]
RoD schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:03:
Ik zit alle wedstrijden in het stadion. Tussen de Oekraïners
Edit: en met alle bedoel ik natuurlijk de wedstrijden van Nederland.
[ Voor 97% gewijzigd door LuNaTiC op 27-04-2012 14:17 ]
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
vraag me af wat er is overgebleven van die kroeg met de wk finale.Peenutzz schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 19:43:
Sinds het EK vier jaar geleden kijk ik thuis. Toen NL verloor van Rusland werd de afgeladen kroeg afgebroken door een deel van de plaatselijke 'supporters'. Glas vloog in het rond, kroonluchters kwamen naar beneden, enzovoort. Leuk jonge, voetbal
Ik kijk het waarschijnlijk gewoon met vrienden op de bank
https://www.youtube.com/@droommotor
En andere plannen kan altijd nog!

Ik heb een verjaardag, tentamen en vakantie precies tijdens de poulewedstrijden. De eerste wedstrijd zal er vast gekeken worden en in Burgos is er vast een café dat Nederland-Portugal uitzendt maar het traditionele kijken in de stamkroeg zit er niet in.
Mocht Nederland de kwartfinale halen dan kan ik niet kijken als ze poulewinnaar worden en kijk ik bij een vriend thuis (op zijn verjaardag) mochten ze tweede worden.
De halve finales en finale kan ik wel zien. Yay.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Liefhebber van Tweakers
Blij dat ik pas in Augustus in Tokyo zitDaan schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:34:
Ik zit in Seoul dus ik moet nog ff een barretje vinden ergens. Misschien dat ik het hier nog wel op tv kan krijgen, wat denk ik een betere optie is aangezien de wedstrijden hier midden in de nacht zijn (2:00u, 4:45u en 4:45u voor de 1e ronde).
Dance Dance Revolution