Themafora

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
d:)b

That´s it :+

Heb nu alweer zin in het EK *O*

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:17

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik ook *O*

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

* RaZ heeft ook zin in het EK.

Voornamelijk omdat ik NL graag snel onderuit zie gaan. Leedvermaak is gewoon leuk. Hoe snel kan je het merendeel op de kast krijgen. Dat vind ik al een sport op zich.

Vond het dan ook prachtig toen we niet kwalificeerde voor het WK paar jaar terug... PRICELESS. >:)

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
Dat was alweer 10 jaar geleden :P

wat een rukjaar was dat niet, niet te geloven :(

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Komt er eigenlijk ook nog een themaforum voor vakanties (is er in het verleden vaker geweest immers?) en één voor de Olympische Spelen? Die lijken het me ook wel te verdienen, qua omvang van het evenement?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Er zitten foutjes in de FAQ in het Examen Themaforum bij de contact gegevens die via email of DM verwijzen naar Morphie :P

bij foutjes en verbeteringen in de faq, helemaal onderaan :+

[ Voor 23% gewijzigd door aReaRe op 27-04-2012 17:58 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:10

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik zie nog meer foutjes in de faq's. Ik zal ze morgen doorlopen en aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 23:48
wildhagen schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 16:59:
Komt er eigenlijk ook nog een themaforum voor vakanties (is er in het verleden vaker geweest immers?) en één voor de Olympische Spelen? Die lijken het me ook wel te verdienen, qua omvang van het evenement?
Daar zijn nog geen plannen voor maar wie weet kan dat nog komen. Misschien dat we EK 2012 wel ombouwen naar Sportzomer 2012 want er is ook nog een TdF. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat laatste (Sportzomer 2012-forum ipv EK2012 of OS2012) vind ik eigenlijk wel een goed idee, er zijn idd drie zeer grote sportevenementen deze zomer, kan je op deze manier mooi bundelen :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Kunnen we van het themaforum Verkiezingen niet een vast forum Politiek maken? Dan blijft de verkiezingsretoriek ook in die hoek.

Voor examens was de afgelopen jaren niet echt veel animo? Ik kon er nooit veel topics in ontdekken.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Misschien nog een idee om deze smiley tijdelijk beschikbaar te maken?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6kfdGfwJHEOXLM2J3jfOoF52/full.gif

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
wildhagen schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 06:14:
Dat laatste (Sportzomer 2012-forum ipv EK2012 of OS2012) vind ik eigenlijk wel een goed idee, er zijn idd drie zeer grote sportevenementen deze zomer, kan je op deze manier mooi bundelen :)
Als het in NSTM overloopt van drukte in TdF en OS topics dan doen we het. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gunner schreef op maandag 30 april 2012 @ 17:44:
Misschien nog een idee om deze smiley tijdelijk beschikbaar te maken?

[afbeelding]
Ben ik helemaal voor :Y

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Tijdelijke smilies bestaan niet want dat kan technisch niet, en permanente smilies voegen we alleen toe als ze ook daadwerkelijk toegevoegde waarde hebben. Ik vind 'm wel aardig, maar buiten koninginnedag heeft het denk ik te weinig toegevoegde waarde om de benodigde moeite te getroosten...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:33

F.West98

Alweer 16 jaar hier

crisp schreef op maandag 30 april 2012 @ 23:53:
Tijdelijke smilies bestaan niet want dat kan technisch niet, en permanente smilies voegen we alleen toe als ze ook daadwerkelijk toegevoegde waarde hebben. Ik vind 'm wel aardig, maar buiten koninginnedag heeft het denk ik te weinig toegevoegde waarde om de benodigde moeite te getroosten...
Dan kan je hem toch de hele zomer houden voor het EK ed en dan na de zomer weer weghalen?

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik wil hem ook de EK :P

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

F.West98 schreef op maandag 30 april 2012 @ 23:55:
[...]

Dan kan je hem toch de hele zomer houden voor het EK ed en dan na de zomer weer weghalen?
Een smiley weer weghalen betekend dat deze ook nooit meer ge(her)parsed kan worden; daarom doen we niet aan tijdelijke smilies.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 22:02

krvabo

MATERIALISE!

Zou misschien de default timespan in Verkiezingen wat verhoogd kunnen worden?
Nu staat ie op de laatste 7 dagen, maar gezien het nu niet direct stormloopt lijkt het me handig dat deze in ieder geval tijdelijk naar 30 dagen gaat.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Bij deze :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 22:02

krvabo

MATERIALISE!

Thanks, lijkt het meteen een stuk drukker :P

[ Voor 4% gewijzigd door krvabo op 20-05-2012 00:09 ]

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Word het ook niet eens tijd voor een themaforum vakantie/reizen? Er zijn een hoop topics over in SG die ik zo rond deze tijd graag lees :) is wel gemakkelijk als die allemaal bij elkaar staan de komende maanden. Ik meen me te herinneren dat we in het verleden vaak een dergelijk themaforum hebben gehad. Wellicht iets voor over een week of wat als de examens afgelopen zijn en we geen themaforum examens meer nodig hebben?

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
Yukkie schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:22:
Word het ook niet eens tijd voor een themaforum vakantie/reizen? Er zijn een hoop topics over in SG die ik zo rond deze tijd graag lees :) is wel gemakkelijk als die allemaal bij elkaar staan de komende maanden. Ik meen me te herinneren dat we in het verleden vaak een dergelijk themaforum hebben gehad. Wellicht iets voor over een week of wat als de examens afgelopen zijn en we geen themaforum examens meer nodig hebben?
Er zijn ook nog de uitslagen van de examens en de mensen die een herexamen moeten doen. Dan is het al bijna vakantie en zal het vakantieforum dus toch los erbij moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:25

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Te veel themafora zijn ook niet handig. Daarbij is vakantie nou niet echt iets wat men alleen in de zomer doet (nou goed, scholieren waarschijnlijk wel), dus dat zou een themaforum voor het hele jaar rond zijn. Wat pieken in het aantal posts/topics in de zomer, rond wintersporttijd en verder niet bijster veel te doen. Dat lijkt me geen goede bodem voor een forum eerlijk gezegd.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Volgens mij is er vorige jaren wel gewoon een themaforum voor (zomer)vakanties geweest?

Maar ik vind sowieso dat er een flinke wildgroei aan forumdelen is de laatste tijd op GoT en om nou te zeggen dat ze allemaal even levensvatbaar zijn... Nee.

Hoe lang moeten forumdelen compleet dood zijn, voordat er weer overwogen wordt om dingen samen te voegen? Want neem nou Foto & Video, daar zijn 2 forumdelen die best aardig lopen, met daar tussenin Workflow wat totaal niet loopt. Gooi Workflow bij Hardware en maak er weer gewoon 'Foto & Video Algemeen' of iets van en dan is het alweer een stuk beter denk ik.

En ondanks dat de Aankoopadvies-forumdelen nu nog best actief zijn snap ik niet helemaal waarom daar gekozen is voor 3 losse delen. Eén om te beginnen had al genoeg geweest lijkt mij, eventueel een splitsing naar componenten en desktop/laptop (samen, dus niet los van elkaar) als het echt te druk zou worden, maar ik betwijfel of dat nodig zou zijn geweest.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Hahn schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 19:02:
Volgens mij is er vorige jaren wel gewoon een themaforum voor (zomer)vakanties geweest?

Maar ik vind sowieso dat er een flinke wildgroei aan forumdelen is de laatste tijd op GoT en om nou te zeggen dat ze allemaal even levensvatbaar zijn... Nee.

Hoe lang moeten forumdelen compleet dood zijn, voordat er weer overwogen wordt om dingen samen te voegen? Want neem nou Foto & Video, daar zijn 2 forumdelen die best aardig lopen, met daar tussenin Workflow wat totaal niet loopt. Gooi Workflow bij Hardware en maak er weer gewoon 'Foto & Video Algemeen' of iets van en dan is het alweer een stuk beter denk ik.

En ondanks dat de Aankoopadvies-forumdelen nu nog best actief zijn snap ik niet helemaal waarom daar gekozen is voor 3 losse delen. Eén om te beginnen had al genoeg geweest lijkt mij, eventueel een splitsing naar componenten en desktop/laptop (samen, dus niet los van elkaar) als het echt te druk zou worden, maar ik betwijfel of dat nodig zou zijn geweest.
Omdat opsplitsen een bitch is en samenvoegen een stuk makkelijker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:25

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

zeef schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 02:21:
[...]

Omdat opsplitsen een bitch is en samenvoegen een stuk makkelijker. :)
Dit maal heul veul. Opsplitsen is vrijwel altijd handwerk, samenvoegen is een stukje SQL kloppen :P

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online

Sargan

Filmfreak...

Even een vraagje:
tijdens het ek voetbal waren er moderators (voornamelijk gambieter) die topics aanmaakte van de wedstrijden.
Aanstaande vrijdag beginnen de olympische spelen, is het de bedoeling dat users topics hierover aanmaken of wederom een moderator?

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Sargan schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:47:
Even een vraagje:
tijdens het ek voetbal waren er moderators (voornamelijk gambieter) die topics aanmaakte van de wedstrijden.
Aanstaande vrijdag beginnen de olympische spelen, is het de bedoeling dat users topics hierover aanmaken of wederom een moderator?
Voel je vrij om topics te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sargan schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:47:
Even een vraagje:
Voornamelijk? Alle topics over de wedstrijden :p

Ik denk dat dit terrein volledig open is voor je, go for it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online

Sargan

Filmfreak...

Duidelijk :P En idd complimenten aan gambieter, je had alle topics aangemaakt.
Ik zal eens een poging wagen, topic start maken is niet mijn sterkste punt, ben er niet zo handig in. Maar voor iedere discipline apart moet wel lukken.
Misschien dat een ander dan een algemeen olympisch topic wil maken?

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Pagina: 1