"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 27-04-2012 10:13 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
I see red pixels.
Verder neem ik graag een gastoeter mee ;-)
Maar heel gek ga ik niet.
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Maar wellicht aangevuld met wat geks, afhankelijk van waar ik voetbal ga kijken.
[ Voor 53% gewijzigd door Vos op 27-04-2012 10:39 ]
En dan de straat oprennen zeker?Vos schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:38:
Een oranje shirt, meer is te warm.
Maar wellicht aangevuld met wat geks, afhankelijk van waar ik voetbal ga kijken.
Ik moet eerst nog ff een oranje shirtje scoren voor ik met de oranje-gekte mee kan gaan.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Al die heisa er om heen hoeft van mij gewoon niet. Ik wil gewoon een leuke pot voetbal zien.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Poll: EK? Ga je verkleed?
• Ja
• Nee
• Don't know....
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb deze al op de kast staan. Als het de linker wordt, wordt het wel eentje met een voetballetje bovenop

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
is dat niet zwaar?wwwhizz schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:20:
Ik doe de televisie aan.
Verwijderd
Dit.Sargan schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:19:
Een oranje shirt, en mochten we het tot de finale schoppen ben ik bereid me zelfs te schminken.
Ik heb bij het WK vorig jaar vrij weinigs oranje gedaan (die prullaria die gratis bij bier wordt verstrekt zet ik op), maar de finale op museumplein ben ik helemaal loco gegaan. Oranje pak, schmink, spuitverf in mn haar.
Matis schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:04:
Woei, de foto's in de Bavaria-dress zal ik jullie onthouden

Nomen nescio
Verder ik heb het nieuwe oranje shirt al daar zal ik dan in lopen. Dat zwarte lijkt me te warm die heb ik dit jaar dus niet.
Maar replica oranje shirt met nr4 en mn naam achterop.. 4 was mijn nummer bij het voetballen
Vaak gewoon een witte broek er onder. of korte broek.
Pet of een leeuw op mn kop
Als we naar de kroeg gaan gewoon een oranje petje en het replica shirt.. verder niet veel bijzonders
A Soldiers manual and a pair of boots.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
The devil is in the details.
Vaak bu'j te bang!
En die willen nou eenmaal niet degene zijn die wordt aangekeken omdat ze er niks aan doen.
Ik heb het nu wel over de mensen die in de kroeg kijken of bij vrienden.
Daarbuiten heb je ook nog de negatievelingen die net als bij het wk op een gegeven moment wel wat positiever moeten worden, want ja hoe leg je nou uit dat het Nederlands elftal niks is als ze in de finale komen?
Al met al ga ik in ieder geval genieten.
Ik ben één van die mensen die er liever geen aandacht aan besteed, maar ik vrees dat ik er niet helemaal onderuit kom als Nederland heel ver komt. Dat wil nog niet zeggen dat ik mezelf voor gek moet zetten omdat de rest van het land dat doet, dus geen oranje meuk aan mijn lijf.Le_Freak ! schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:00:
Iedereen gaat in het oranje nadat ze de poulefase hebben overleefd, immers de meeste Nederlands zijn kudde dieren en zelfs de mensen die hier zeggen er niks aan te doen gaan in het oranje omdat de rest het ook doet.
En die willen nou eenmaal niet degene zijn die wordt aangekeken omdat ze er niks aan doen.
Ik heb het nu wel over de mensen die in de kroeg kijken of bij vrienden.
Daarbuiten heb je ook nog de negatievelingen die net als bij het wk op een gegeven moment wel wat positiever moeten worden, want ja hoe leg je nou uit dat het Nederlands elftal niks is als ze in de finale komen?
Al met al ga ik in ieder geval genieten.
Ik denk dat je eerder voor gek loopt als je 1 van de weinige bent die niks oranje's aan heeft.gwystyl schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:05:
[...]
Ik ben één van die mensen die er liever geen aandacht aan besteed, maar ik vrees dat ik er niet helemaal onderuit kom als Nederland heel ver komt. Dat wil nog niet zeggen dat ik mezelf voor gek moet zetten omdat de rest van het land dat doet, dus geen oranje meuk aan mijn lijf.
En hoe gek is oranje nou eigenlijk? Het is een vrolijke kleur.

Maar zal denk ik wel een oranje shirtje aan doen
Liefhebber van Tweakers
Ik zit te denken om misschien een oranje shirt te kopen. Weet alleen niet welke...pino85 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:10:
Ik ben zelf niet echt van de oranje gekte met allerlei rare fratsen op en aan.
Maar zal denk ik wel een oranje shirtje aan doen
Ik denk niet een algemeen voetbal shirt die de spelers ook dragen.
Geen flauw idee of de Gamma weer oranje schoenen verkoopt (afgelopen EKs en WKs verkochten ze ze wel iedere keer), maar voor 10 euro is het een aanrader.
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
De overige wedstrijden weet ik nog niet waar ik die ga kijken, maar bij een eventuele finale en een eventuele huldiging ben ik weer aan het werk, maar dan op het museumplein
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Ja, maar wat doe jij aan?Eris schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:46:
Ik ga aanstaande maanden 10 weken naar een schip toe en aangezien ik gewoon wacht moet lopen om midden nacht denk ik gewoon slapen
Homo sapiens non urinat in ventum
Zit jij niet in het verkeerde topic?Boomster schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 20:44:
Geen televisie, maar mijn PS3....
[ Voor 22% gewijzigd door StrongArmLance op 08-06-2012 21:23 ]
En hoe ga jij je PS3 gebruiken als je je televisie niet aan zet?Boomster schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 20:44:
Geen televisie, maar mijn PS3....
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Antwoord is al gegeven.ralpje schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 23:29:
[...]
En hoe ga jij je PS3 gebruiken als je je televisie niet aan zet?
Zie: PWM in "Wat doe jij aan tijdens de wedstrijden van Oranje?"
En verder geen oranjemeuk.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
En natuurlijk mijn "Het is tijd voor ons geheime wapen" oranje Jupiler sjaal!
Waar ik ga kijken krijg je trouwens een gratis shotje oranje wodka bij elk doelpunt van Nederland.
* Sleepie hoopt dus minstens aangeschoten thuis te komen vanavond
[ Voor 35% gewijzigd door Sleepie op 09-06-2012 16:41 ]
Rode Wodka bij een goal van de Denen. Dan kan je misschien nog wel bezopen raken.Sleepie schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 16:38:
Gewoon een goedkoop oranje Nederland shirtje (wegens bier-overstromingsgevaar)
En natuurlijk mijn "Het is tijd voor ons geheime wapen" oranje Jupiler sjaal!
Waar ik ga kijken krijg je trouwens een gratis shotje oranje wodka bij elk doelpunt van Nederland.
* Sleepie hoopt dus minstens aangeschoten thuis te komen vanavond
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Bedankt voor het vragen

[ Voor 99% gewijzigd door Shaggy op 09-06-2012 18:59 ]
Making an ass of myself since the 70's
[ Voor 79% gewijzigd door Henk007 op 09-06-2012 18:53 ]
Ja, maar wat doe jij aan?mux schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 18:46:
Printplaat ontwerpen, black metal luisteren. Later vanavond blog schrijven.
Bedankt voor het vragen

Forza Mucca!
[ Voor 40% gewijzigd door Bestla op 10-06-2012 13:20 ]