Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egelalexander
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-09 13:40
Hallo Tweakers,

Ik heb een vraagje. Ik heb een vriend in Zuid-Afrika die graag een iPhone 4S wil kopen. Nu zijn ze in zijn land behoorlijk duur en zijn ze veel goedkoper te krijgen via eBay.

Nu is het zo dat er bij veel advertenties staat dat ze unlocked zijn via "Gevey sim". En dat je de telefoon niet kan updaten, dat klinkt niet echt goed in de oren. Hij zoekt gewoon een iPhone 4S die unlocked is en waar hij gewoon een sim kaartje in kan doen.

Hier een voorbeeld van een iPhone 4S, kun je dit gewoon kopen en zal het werken in Zuid Afrika, of moet hij echt op een aantal dingen letten voordat hij er 1 koopt.
http://www.ebay.com/itm/1...1423.l2649#ht_3860wt_1067

Alvast bedankt voor de moeite. :)

According to my calculations the problem doesn't exist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-10 20:35
Waarom dan niet in Belgie kopen en dan verzenden? Die zijn unlocked. Ben je tenminste zeker dat je geen baksteen opgestuurd krijgt.

[ Voor 7% gewijzigd door tc982 op 26-04-2012 23:46 ]

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egelalexander
Wat was er ook al weer met Belgie en iPhones, zijn die altijd unlocked? Zijn er dan ook belgische bedrijven die ook over de gehele wereld versturen. Hij zelf heeft een voorkeur via Ebay omdat hij dan met Paypal kan betalen. Kun je iets zeggen over de link hier hoven, zou deze iphone (als hij aankomt) werken of is dat maar de vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Je kunt ze tegenwoordig vrijwel overal in Apple Stores kopen, onder andere in Nederland. Dus doe dat en stuur 'm op. Dat Gevey verhaal is zo'n ding wat tussen je telefoon en je SIM zit om te proberen de telefoon om te tuin te leiden. Die telefoon is dus helemaal niet unlocked.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egelalexander
Ik weet dat ze in Nederland ook gekocht worden, maar via Ebay zijn ze goedkoper. En ik heb gekeken wat het kost om een pakketje te verzenden vanuit NL naar SA, maar dat kwam neer op 460 euro verzendkosten (ik weet niet of ik wat verkeerd heb gedaan of dat het komt omdat de waarde van het pakketje hoog is). Dus mijn vraag blijft eigenlijk staan, wie kan mij een link geven van Ebay met een iphone 4S white die werkt in Zuid-Afrika en gewoon vanuit de fabriek unlocked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-10 20:42
Heb je gekeken op de Belgische of Duitse Ebay? Genoeg die af fabriek simlockvrij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egelalexander
Heb er nu 1 via de duitse website van Ebay gevonden, vervolgens .de naar .com veranderd en blijkt dus zo te werken, deze heeft hij nu besteld dus het moet wel goed komen nu :), bedankt voor de antwoorden in ieder geval!

Pagina: 1