-
[ Voor 137% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2017 10:07 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Ardana op 01-05-2012 21:20 ]
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
[ Voor 36% gewijzigd door Heinemancp op 01-05-2012 14:54 . Reden: Aanpassing enquete ]
[ Voor 15% gewijzigd door Póg mo Thóin op 02-05-2012 11:59 ]
Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos
[ Voor 87% gewijzigd door Jamievs op 01-05-2012 09:43 ]
Ik heb het gevoel dat het bij dit onderzoek vooral om jou lijkt te gaan.Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 16:43:
Het lijkt (en is) wellicht veel uitleg bij de vragen (met veel tussen haakjes en 'slashes'), maar voor mijn onderzoek is het belangrijk dat deze uitleg volledig is.
Eén vraag telt 28 stellingen en dit kan/ga ik niet veranderen. Ten behoeve van mijn onderzoek heb ik antwoorden op al deze stellingen nodig. Ik hoop dat jullie dit begrijpen.
[ Voor 19% gewijzigd door Quacka op 30-04-2012 21:19 ]
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Ik begrijp het best, ik snap ook dat Thesistools niet ideaal is, maar volgens mij had het best anders gekund als je de volgorde wat anders had gemaakt. Je probeert nu per vraag tot 5 producten tegelijk te behandelen, waarbij je mij als gebruiker laat uitzoeken wat ook alweer product 1, 2 en verder was. Een enquête moet degene die hem moet invullen wel een beetje aan het handje meenemen. Als dat je extra moeite kost is dat vervelend, maar besef je goed dat bezoekers nu een stukje van hun vrije tijd in jouw onderzoek investeren door geheel zonder eigenbelang je enquête in te vullen. Hun zin om stukken lastig leesbare proza door te lezen zakt met iedere haakje en forward slash die je gebruiktVerwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 16:43:
Ik zou graag de enquête wat 'user friendlier' maken, zoals door julie wordt geopperd, maar thesistools, het programma waarmee ik deze enquête heb gemaakt, kent enkele (irritante) gebreken, waardoor ik de enquête niet kan maken zoals ik het graag zou hebben gedaan. Ik heb echter de uitleg bij enkele vragen verhelderd. Het lijkt (en is) wellicht veel uitleg bij de vragen (met veel tussen haakjes en 'slashes'), maar voor mijn onderzoek is het belangrijk dat deze uitleg volledig is.
Eén vraag telt 28 stellingen en dit kan/ga ik niet veranderen. Ten behoeve van mijn onderzoek heb ik antwoorden op al deze stellingen nodig. Ik hoop dat jullie dit begrijpen.
Als je dat nu zou verbouwen naar:"(Over) Welke van onderstaande producten becommentarieert (positief of negatief) u het vaakst/plaatst u het vaakst berichten op het Internet (bijvoorbeeld in de vorm van een geschreven tekst, een rating of op een andere manier)? Denk hierbij bijvoorbeeld aan locaties als ‘blogs’, beoordelingswebsites, discussiefora, ‘social media’, persoonlijke e-mails of MSN. Vink maximaal 5 producten aan."
Leg mij eens uit waarom dat de lading niet zou dekken? Dit leest toch veel fijner? Ik denk zelfs dat je de hele bijzin "bijvoorbeeld in de vorm... ...andere manier" kunt weglaten omdat je 2e zin al duidelijk genoeg maakt waar je op doelt. Als "becommentarieert" de lading niet dekt, klopt de titel van je onderzoek ook niet, dus het nut van "/plaatst u het vaakst berichten over op internet" ontgaat me."Welk van de onderstaande producten becommentarieert u het vaakst op internet, bijvoorbeeld in de vorm van een geschreven tekst, een rating of op een andere manier? Denk hierbij aan blogs, beoordelingswebsites, discussiefora, sociale edia, persoonlijke e-mails of MSN. Vink maximaal 5 producten aan."
[ Voor 202% gewijzigd door Grrrrrene op 01-05-2012 11:59 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq