Een twee jaar geleden had ik op m'n werk een ups meegekregen toen de server die hij beveiligde vervangen werd. de ups was toen slechts een jaartje oud.op dat moment werkte hij nog perfect.
Sindsdien heeft hij stof zitten vangen op het rek hier.
Toen deze middag de stroom hier even uitviel dacht ik dat het wel handig zou zijn als ik de ups ging aansluiten...
Maar blijkbaar doet hij het opeens niet meer?
er brand geen enkel ledje op de ups.
Natuurlijk heb ik hem direct opengemaakt en op zoek gegaan naar sporen van defecten, maar niks gevonden. Ook de interne zekeringen werken nog.
De batterijen zijn natuurlijk quasi compleet leeg (geven nog iets van een 2.2V), maar dat zou toch niet mogen verhinderen dat er ergens ledjes branden op het toestel.
ook zonder aangesloten batterijen werkt hij niet.
heeft er iemand hiermee ervaring of een oplossing (want nieuwe batterijen halen als dat toch geen oplossing blijkt is natuurlijk redelijk idioot...)
Sindsdien heeft hij stof zitten vangen op het rek hier.
Toen deze middag de stroom hier even uitviel dacht ik dat het wel handig zou zijn als ik de ups ging aansluiten...
Maar blijkbaar doet hij het opeens niet meer?
er brand geen enkel ledje op de ups.
Natuurlijk heb ik hem direct opengemaakt en op zoek gegaan naar sporen van defecten, maar niks gevonden. Ook de interne zekeringen werken nog.
De batterijen zijn natuurlijk quasi compleet leeg (geven nog iets van een 2.2V), maar dat zou toch niet mogen verhinderen dat er ergens ledjes branden op het toestel.
ook zonder aangesloten batterijen werkt hij niet.
heeft er iemand hiermee ervaring of een oplossing (want nieuwe batterijen halen als dat toch geen oplossing blijkt is natuurlijk redelijk idioot...)