Hallo =)
Ik ben opzoek naar iemand die met mij mijn PC wil overclocken. Omdat mijn machientje al wat ouder is wil ik er het maximale uit halen, ik heb echter geen idee hoe het moet. Ben wel op forums rond wezen neuzen om info te vinden over overclocken maar snap er toch nog de ballen van
Doel: snelle game pc waarin alle componenten perfect samenwerken.
Omdat ik eigenlijk geen zin heb om alles over overclocken te gaan leren vraag ik bij deze of één van jullie (of een kennis) in de buurt van Zeewolde misschien zin heeft om de bak van mij onder handen te nemen. eventueel tegen een vergoeding.
PC specs:
Processor: AMD phenom 2 x4 955 BE 3.2 Ghz(dus er kan met de multiplier gekut worden *trots*)
Mobo: Asus M4A79XTD-EVO
CPU Cooling: Coolermaster hyper 212 evo
Voeding: Coolermaster silent pro 700w
RAM: corsair vengeance LP ddr3 8gb 1600 mhz
GPU: Sapphire radeon HD 4890 vapor-x 2gb <-- deze wil ik misschien ook overclocken.
alle typfouten en vergeten info onder voorbehoud ofc
ik dank u allen hartelijk voor het lezen en in afwachting van een reactie,
SmellySock
Ik ben opzoek naar iemand die met mij mijn PC wil overclocken. Omdat mijn machientje al wat ouder is wil ik er het maximale uit halen, ik heb echter geen idee hoe het moet. Ben wel op forums rond wezen neuzen om info te vinden over overclocken maar snap er toch nog de ballen van
Doel: snelle game pc waarin alle componenten perfect samenwerken.
Omdat ik eigenlijk geen zin heb om alles over overclocken te gaan leren vraag ik bij deze of één van jullie (of een kennis) in de buurt van Zeewolde misschien zin heeft om de bak van mij onder handen te nemen. eventueel tegen een vergoeding.
PC specs:
Processor: AMD phenom 2 x4 955 BE 3.2 Ghz(dus er kan met de multiplier gekut worden *trots*)
Mobo: Asus M4A79XTD-EVO
CPU Cooling: Coolermaster hyper 212 evo
Voeding: Coolermaster silent pro 700w
RAM: corsair vengeance LP ddr3 8gb 1600 mhz
GPU: Sapphire radeon HD 4890 vapor-x 2gb <-- deze wil ik misschien ook overclocken.
alle typfouten en vergeten info onder voorbehoud ofc
ik dank u allen hartelijk voor het lezen en in afwachting van een reactie,
SmellySock
[ Voor 7% gewijzigd door smellysock op 26-04-2012 18:33 ]