Toon posts:

[MacBook] Batterij is heel vreemd?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een paar dagen geleden heb ik dit geschreven over mijn accu. Maar alsof ik de goden verzocht heb is mijn current capacity weer aan het veranderen. Zojuist was het nog 82%, as we speak is dit gezakt naar 80%. Enkele dagen geleden was het nog 76%...

Als ik een film kijk merk ik zeer weinig van de kortere levensduur, maar zodra ik ook maar iets anders ga doen; tekstverwerken, muziek luisteren, youtube streamen (ja die kort de accuduur sowieso in, dat weet ik, maar nu nog veel harder dan normaal) of iets anders dan zie ik de charge aanzienlijk sneller leeglopen dan normaal.

Dit probleem is er sinds een half jaar. In het begin dacht ik dat het kwam omdat mijn laptop vervuild was, maar mijn laptop is momenteel redelijk schoon en belangrijker nog, het probleem is er weer pas sinds een paar weken. Ik weet eigenlijk niet zo goed meer waar ik het moet gaan zoeken. Is er iemand die misschien een idee heeft waar ik het beste kan beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-10 13:53

Hoite

Goed verhaal

Staan er rare processen open in Activity Monitor?

Maak voor de zekerheid een nieuwe account aan op je mac en kijk of het op die account ook voorkomt, zo kan je softwarematige problemen (half) uitsluiten.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoite schreef op donderdag 26 april 2012 @ 20:02:
Staan er rare processen open in Activity Monitor?

Maak voor de zekerheid een nieuwe account aan op je mac en kijk of het op die account ook voorkomt, zo kan je softwarematige problemen (half) uitsluiten.
Ik zie geen rare processen in de Activity Monitor, Firefox gebruikt 600mb RAM maar verder ziet het er erg rustig uit. Heb nog genoeg vrije RAM over zegt ie. Ik ga zo wel even de test doen met een ander account, bedankt voor de tip!