Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Ik heb hier een androidtelefoon liggen met android 2.3.6 en een mtk6573 processor(650mhz), er bestaat discussie over of dit een arm6 of 7 processor is(mogelijk ligt daar het probleem). als ik in google play(vroegere market) zoek op firefox krijg ik geen resultaat. Kreijgen jullie dat wel? Zo nee, hoe kan ik firefox dan vinden in de market?
als dit niet mogelijk is voor mijn toestel met welke browser kan ik dan het beste internetten met flashondersteuning? Kan ik adobe flash wel gewoon vanuit de market installeren(om het even welke browser ik daarbij gebruik)?

• dicksterk
Ja ik weet dat hij via de computer te vinden is. maar op ded telefoon komt hij niet naar boven. Is er ook een anderre browser die flash wel ondersteund, die ik wel kan gebruiken?

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02:47
voor zover ik weet werkt flash niet in firefox voor android

in de standaard browser werkt het wel (mits je idd flash hebt geinstalleerd).

Als je op de google play link klikt hierboven en inlogt op je account dan kun je zien of het op je telefoon geinstalleerd kan worden.

• dicksterk
Ok bedankt voor de info. Ik begreep dat in android 2.3 vanaf versie 11(beta) wel flash mogelijk is in firefox. Zij hier gebruikers van Firefox? Ik wilde het installeren omdat het doet vermoeden dat je veel functies van de pc ook op je mobiel krijgt. Maar is dat ook zo of is de standaardbrowser eigenlijk net zo goed?

Verwijderd

Ik heb een ARMv7 tablet en met Firefox Aurora werkt flash wel, staat wel ICS op maar volgens mij maakt dat niet uit; Op mijn Samsung Galaxy Note met Gingerbread werkt het ook.

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/aurora/

Even het mobile knopje indrukken en dan kun je hem wel downloaden zonder de market.

Of meteen hier:

https://wiki.mozilla.org/...s/Android#Download_Aurora

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 17:55 ]

Pagina: 1