Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Topicstarter
Ik wil graag in mijn nieuwe auto een houder hebben waar zowel mijn Iphone als TomTom XL in passen. Ik zoek een houder die niet op het raam geplakt moet worden dus bevestiging op dashboard. Mag een zuignap zijn of wat dan ook, zolang het maar stevig is. Helemaal perfect zou zijn als er ook een Ipad op kan, maar dit hoeft eigenlijk niet Denk ook niet dat er een houder is die je kan rekken tot 10".

Maar goed, heb al op internet gekeken maar niet echt de juiste gevonden. Gaat er gewoon om dat het makkelijk erop en eraf te zetten is, zo mijn telefoon of tomtom erin kan zetten en klaar. Mag gewoon uit China komen, ben niet opzoek naar een hele luxe speciale van 100 euro. Een plastic houder is gewoon prima. Een tomtom of iphone wegen toch niks. Snap dat het wat duurder wordt voor een ipad maar de houders die ik daarvoor heb gezien, daar kan weer geen iphone in dus een houder ook geschikt voor Ipad is niet noodzakelijk maar mag wel graag als tip worden gegeven.

Ook moet ik een MacBook Pro erin kunnen bevestigen.......grapje hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-06 16:41
Kijk hier eens naar.. http://www.tetrax.nl/prod...-en-Navigatie-houder.html

Heb zelf de kleinste versie voor mijn smartphone, werkt verbazend goed moet ik zeggen, bijkomend voordeel is dat je een stuk of 10 'plakkertjes' krjigt voor apparaten.
(Let op, na bestellen duurde het wel lang (+/- 1 maand) voordat ik het kreeg..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

Topicstarter
Oke ziet er wel goed uit. Heb ook even op youtube gekeken en prima.
Als ik jou goed begrijp krijg je die mount en daarnaast nog 10 stickertjes met zo'n magneet erop? Dus in theorie kan ik op alle spullen die ik zou willen vastzetten aan die mount zo'n sticker plakken en klaar is kees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

Topicstarter
Ik zie nu dat die niet gaat werken voor mij, want heb niks om dat ding aan te bevestigen want mijn rooster is heel anders dus gaat niet werken. Wordt toch wat anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-06 18:48
Je kunt ook gewoon zo'n schijf kopen voorop je dashboard. Daarmee kun je elk ding wat je aan je raam plakt op je dashboard zetten. Ik heb het ook voor mijn TomTom en het werkt perfect.

http://www.tomtom.com/nl_...ks/dashboard-mount-disks/

[ Voor 20% gewijzigd door jip_86 op 27-04-2012 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:20
www.brodit.se
Voor alle autos, voor alle appareten.

Tijd van werken, tijd van rusten

Pagina: 1