Corsair headset stuk, zelf geprobeerd te repareren, RMA?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masvic
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10 14:17
.

[ Voor 99% gewijzigd door Masvic op 20-09-2022 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:00

Rem

Masvic schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:42:

Vanochtend checkte ik mijn e-mail: Let's have this unit replaced. Please check your e-mail for the instructions to complete the RMA. It might go to your junk mail folder due to spam/junk filters so please check those folders if do not receive the email.

Wilt dit zeggen dat ze hem gaan vervangen? Of moeten ze dat eerst nog controleren? Ik had namelijk altijd het idee dat wanneer je er zelf aan gaat zitten kloten de kans voor een RMA bijna nihil word...

PS, voel me echt een leecher op dit forum, hoe kan ik iets terug doen voor de community?
Er staat toch duidelijk dat ze van plan zijn hem te vervangen?
Als je duidelijk hebt aangegeven in je RMA dat je zelf hebt lopen klooien kan je je daar altijd nog op beroepen mocht dat uiteindelijk een probleem vormen. Goede kans dat ze dan iets coulanter zullen zijn!

Over dat laatste, maak je niet druk! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist inderdaad. In de mail staat duidelijk dat je een nieuwe krijgt, als ze alsnog gaan klagen moet je die mail maar laten zien.

Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-10 09:57
zoals de anderen al zeggen: je hebt een mail gekregen waarin staat hij vervangen GAAT worden, dat staat vast. als ze dan beginnen te huilen bij corsair, mailtje laten zien en je bent binnen.
als ze dan nog doorzaniken dan kan je altijd nog bij justitie aankloppen dat je RMA de boel bij elkaar naait.

dat laatste maakt niet zoveel uit hoor, des te meer karma voor ons te behalen ;)
en als je toch wat voor de community wilt doen, heb je ergens verstand van, praat mee in forums over producten waar je echt verstand van hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:00

Rem

hardwarejunk schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:03:
zoals de anderen al zeggen: je hebt een mail gekregen waarin staat hij vervangen GAAT worden, dat staat vast. als ze dan beginnen te huilen bij corsair, mailtje laten zien en je bent binnen.
als ze dan nog doorzaniken dan kan je altijd nog bij justitie aankloppen dat je RMA de boel bij elkaar naait.
Ik zie de link justitie -> RMA niet helemaal. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masvic
OFT: Keertje samen SC spelen Remspoor?

OT: Hartelijk bedankt voor jullie reacties, ik ga hem morgen op de post doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:47

vhal

ಠ_ಠ

Beetje een vage zin, je zou hem ook zo op kunnen vangen "Laten we hem vervangen" (met andere woorden, de intentie hebben..). Maar misschien weet Corsair meer dan jij en doen ze niet moeilijk.

[ Voor 21% gewijzigd door vhal op 26-04-2012 17:44 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-10 22:32

BHQ

Er staat niet in dat de headset vervangen wordt, enkel dat daar de intentie toe is. Of men daadwerkelijk niet gaat piepen moet je nog zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masvic
Lijkt me vreemd om bewust een verkeerde indruk te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unimatrix zero
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-10 16:57
Masvic schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:42:
Let's have this unit replaced. Please check your e-mail for the instructions to complete the RMA. It might go to your junk mail folder due to spam/junk filters so please check those folders if do not receive the email.
Dit is een standaard tekst die ze sturen bij een RMA. Niks aan de hand, je krijgt gewoon een nieuwe.
Pagina: 1