.
[ Voor 99% gewijzigd door Masvic op 20-09-2022 18:42 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Masvic op 20-09-2022 18:42 ]
Er staat toch duidelijk dat ze van plan zijn hem te vervangen?Masvic schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:42:
Vanochtend checkte ik mijn e-mail: Let's have this unit replaced. Please check your e-mail for the instructions to complete the RMA. It might go to your junk mail folder due to spam/junk filters so please check those folders if do not receive the email.
Wilt dit zeggen dat ze hem gaan vervangen? Of moeten ze dat eerst nog controleren? Ik had namelijk altijd het idee dat wanneer je er zelf aan gaat zitten kloten de kans voor een RMA bijna nihil word...
PS, voel me echt een leecher op dit forum, hoe kan ik iets terug doen voor de community?
Verwijderd
Ik zie de link justitie -> RMA niet helemaal. .hardwarejunk schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:03:
zoals de anderen al zeggen: je hebt een mail gekregen waarin staat hij vervangen GAAT worden, dat staat vast. als ze dan beginnen te huilen bij corsair, mailtje laten zien en je bent binnen.
als ze dan nog doorzaniken dan kan je altijd nog bij justitie aankloppen dat je RMA de boel bij elkaar naait.
Dit is een standaard tekst die ze sturen bij een RMA. Niks aan de hand, je krijgt gewoon een nieuwe.Masvic schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:42:
Let's have this unit replaced. Please check your e-mail for the instructions to complete the RMA. It might go to your junk mail folder due to spam/junk filters so please check those folders if do not receive the email.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq