Gezocht: Galaxy SII aanbieding

Pagina: 1
Acties:
  • 343 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan874
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-10 17:39
Oorspronkelijk bericht in ander topic:

"
Weten jullie misschien een goede aanbieding van de Samsung Galaxy SII, het mag met abonnement of als "los toestel" . Voordat ik tot de conclusie gekomen ben dat dit de ideale telefoon voor mij is, heb ik deze hele thread (?) doorgespid. Uiteraard heb ik zelf ook rondgekeken in de PW, maar daar staan natuurlijk niet bijvoorbeeld dagelijkse/wekelijkse aanbiedingen in.
Ook heb ik gelezen dat iemand een galaxy SII gekocht voor in totaal maar €200 (inclusief alle abbo kosten etc. ). Al zouden jullie nog zo'n soort aanbieding weten, hoor ik dat graag! Want iedere euro die ik bespaar kan ik weer aan andere dingen uitgeven :)

"

Kort samengevat: ik zoek dus een leuke aanbieding voor de Galaxy SII, zelf heb ik ook al gezocht op bekende telefoniewebsites maar zonder resultaten.

Alvaste bedankt voor eventuele hulp ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:32

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik vrees dat je hier geen antwoord op gaat krijgen. Op GoT wordt namelijk een een deel eigen inzet verwacht. Het is uitdrukkelijk niet de bedoeling om hier je vraag te dumpen.
De "Wat moet ik kopen? - topics" zijn om die reden dan ook al een tijdje verboden. Of het moet echt om iets exotisch gaan, maar dan komt het stukje van eigen inzet weer om de hoek kijken.

Mocht je al wat uitgezocht hebben en iets niet begrijpen, of technische vragen over het toestel, dan wordt het een ander verhaal.
Dat gezegd hebbende: alsnog welkom op GoT. :)

Je kunt wel eens kijken in de Pricewatch, of je daar wat interessante aanbiedingen tegenkomt:
pricewatch: Samsung Galaxy S II i9100 Zwart

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bovenstaande post klopt helemaal. GoT is een discussieforum en ik begrijp je zoektocht, maar dergelijke topics zijn niet gewenst. Houd gewoon de PW, het Galaxy SII topic en aanbiedingstopics in de gaten. Ik doe deze voor je op slot :)

En indeed, welkom op GoT :)

Dit topic is gesloten.